Boligstøtte.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.826 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg lige nu bor i boligforening, og får de der 3000kr. i boligsøtte af kommunen, da jeg er enlig.
Jeg har så en lejlighed i sigte, som er med privat udlejer, og nu er mit spørgsmål så, om man også kan få boligstøtte, og det samme i boligstøtte, til en lejlighed der er privat udlejet?
Håber nogen kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Mira0911

Det mener jeg godt man kan, er ikke sikker... 

Anmeld

26. april 2011

skøjte-prinsessen

men jeg godt man kan, hvis det bliver gjort lovligt og at han betaler skat af at udleje den, hvis det bliver gjort sort/under bordet så kan man ikke

Anmeld

26. april 2011

ZamanogDania

Ja sagtens det fik jeg. Det var os en privat lejlighed. Skulle bare sende et kopi af lejekontraken også skulle lejeren udfylde noget og underskrive

Anmeld

26. april 2011

Mutti2B

Boligstøtten bliver jo udregnet ud fra din indtægt, boligens størrelse og huslejen. Så du kan ikke regne med at få det samme beløb igen.

Anmeld

26. april 2011

Kofoed.

Her kan du udregne din kommende boligstøtte. Om du kan få boligstøtte afhænger af indtægt og udgifter og ikke hvor du bor eller om det er privat eller "offentligt".

https://dinboligstoette.borgerservice.dk/KMD.LE.DinBoligstoette.Beregn/Side1View.aspx?p=helsingoer

Anmeld

27. april 2011

eElak

Ja det kan du godt, så længe du har eget køkken og bad :-D

Anmeld

28. april 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg lige nu bor i boligforening, og får de der 3000kr. i boligsøtte af kommunen, da jeg er enlig.
Jeg har så en lejlighed i sigte, som er med privat udlejer, og nu er mit spørgsmål så, om man også kan få boligstøtte, og det samme i boligstøtte, til en lejlighed der er privat udlejet?
Håber nogen kan hjælpe mig

Ja, det er intet problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.