Bliver jeg en god mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. april 2011

lottemusen

Jeg skriver for at høre, om der er andre der har/har haft det lige som mig.

Min mand og jeg har snakket om at få et barn. Det skal dog ikke være lige med det samme. En gang i mellem får jeg bare den tanke, at jeg er bange for at jeg ikke bliver en god mor. Det hele virker så skræmmende. Jeg tænker på om jeg kan finde ud af alle tingene så som mad, søvn og opdragelse.

Min familie siger at jeg bliver en rigtig god mor. Jeg elsker børn og er ved at uddanne mig til pædagog. Men stadig kan jeg godt blive nervøs.

Jeg har en lille depression, og jeg er lidt bange for at at det er det der sætter de dårlige tanker i gang.  Men er det normalt at have det sådan, når man tænker på at tage dette store skridt i livet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

hilma

åk ja, sådan havde jeg det, og jeg fik da endda dage, hvor jeg ku vræle over om jeg nu kunne blive en god mor og husk du bærer jo på barnet i 9 måneder, så du lærer dit barn at kende allerede når barnet er i maven det med amning og søvn, ja, det lærer du også hen ad vejen men ja, kan da godt følge dig i det med depressionen om den evt. kan gøre noget. Husk at dele dine bekymringer osv. med din mand men hvis din familie siger at du bliver en god mor, så bliver du det nok også

Er selv udd. pæd. og har altid elsket børn, men min første tanke da jeg blev gravid var OH DEAR GOD, hvordan kommer jeg til at finde ud af det her, har jo kun erfaringer med vuggestue, børnehave og sfo børn hihi men man lærer det

Anmeld

26. april 2011

hilma

hilma skriver:

åk ja, sådan havde jeg det, og jeg fik da endda dage, hvor jeg ku vræle over om jeg nu kunne blive en god mor og husk du bærer jo på barnet i 9 måneder, så du lærer dit barn at kende allerede når barnet er i maven det med amning og søvn, ja, det lærer du også hen ad vejen men ja, kan da godt følge dig i det med depressionen om den evt. kan gøre noget. Husk at dele dine bekymringer osv. med din mand men hvis din familie siger at du bliver en god mor, så bliver du det nok også

Er selv udd. pæd. og har altid elsket børn, men min første tanke da jeg blev gravid var OH DEAR GOD, hvordan kommer jeg til at finde ud af det her, har jo kun erfaringer med vuggestue, børnehave og sfo børn hihi men man lærer det

men ja, jeg syntes også det var skræmmende, men på en god måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.