9 baby.dk-babyer på én gang! ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Sofia

IAH skriver:

Er der en af jer, der gider fortælle, hvis bebser de er?

Jeg er jo nysgerrig.

Knus

Ja, nu skal jeg afsløre det - så læs ikke videre hvis I selv vil gætte Jeg tager det nederste billede, og starter med min lille Alfred - Han har brune smækbukser på og en hvid body - hvis vi så går med uret, så efter ham har vi Marias lille Noah, så kommer AGs fine Smilla med al det fine brune hår, dernæst Dianas søde Nadia, så kommer Mettes skønne Laurits med de smukke brune øjne, så kommer Carinas søde Johannes som lige er ved at gnave lidt i Richards hånd, og ja så har vi i sagens natur DKs fantastiske Richard aka Bimmeren, så kommer Alfreds kommende kæreste, nemlig Ida, som er Pias datter, og til sidst har vi Lenes lille søde Nanna! Håber ikke jeg har lavet fejl?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Mettemus

Ih det var så hyggeligt! Dejlige billeder! Jeg synes dog Johannes har et lidt i nærheden af ondt udtryk på det billede, hvor han er ved at gnave hånden af Richard

Mega ondt udtryk! Men her er dokumentationen på at de også bare var gode venner og seeeeejled' op ad åååååååååååen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. april 2011

PeruBaby

Smukke, smukke bebser... Jeg vil også SÅ gerne med til et træf, når Sofia og jeg (næsten helt sikkert) komer til DK til sommer!

Anmeld

27. april 2011

piadas

Mettemus skriver:

Mega ondt udtryk! Men her er dokumentationen på at de også bare var gode venner og seeeeejled' op ad åååååååååååen!

Anmeld

27. april 2011

CA

Mettemus skriver:

Anmeld

27. april 2011

CA

PeruBaby skriver:

Smukke, smukke bebser... Jeg vil også SÅ gerne med til et træf, når Sofia og jeg (næsten helt sikkert) komer til DK til sommer!

JUHUUUUUUU!!

Anmeld

27. april 2011

CA

Sofia skriver:

Ja, nu skal jeg afsløre det - så læs ikke videre hvis I selv vil gætte Jeg tager det nederste billede, og starter med min lille Alfred - Han har brune smækbukser på og en hvid body - hvis vi så går med uret, så efter ham har vi Marias lille Noah, så kommer AGs fine Smilla med al det fine brune hår, dernæst Dianas søde Nadia, så kommer Mettes skønne Laurits med de smukke brune øjne, så kommer Carinas søde Johannes som lige er ved at gnave lidt i Richards hånd, og ja så har vi i sagens natur DKs fantastiske Richard aka Bimmeren, så kommer Alfreds kommende kæreste, nemlig Ida, som er Pias datter, og til sidst har vi Lenes lille søde Nanna! Håber ikke jeg har lavet fejl?

Det er så sandt som det er sagt Dejligt at se din lille guldklump! 

Anmeld

27. april 2011

DK

Mettemus skriver:

Ha ha ha... Uhh de ligner nogen der lige har landet med scooteren bag et skur på skolen fredag aften og så er igang med en sixpack øl!

Anmeld

27. april 2011

Mettemus

PeruBaby skriver:

Sejt! Så må du lige sige til i god tid så vi kan få det hele til at passe sammen!

Anmeld

27. april 2011

Mettemus

DK skriver:

Ha ha ha... Uhh de ligner nogen der lige har landet med scooteren bag et skur på skolen fredag aften og så er igang med en sixpack øl!

Nemlig! Men alligevel ikke mere garvede end at de godt kunne være kommet til at købe Tuborg Super Light, og alligevel stadig være blevet pæææænt stive!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.