Meget korte eftermiddagslure...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Marie29

Hey

Jeg har en lille krudtugle på 1/2 år som sover meget lidt om dagen. Om natten sover hun så flot, men om dagen vågner hun efter 30 min!! Har prøvet alt synes jeg, at putte videre, gå enorm lange ture med barnevogn, fylde maven helt op osv....men man kan næsten stille uret efter hende. Hun er ellers en meget glad pige med fuld fart på, men hun er godt nok ikke meget for at sove om dagen. Og putningen ender ofte også i lidt kaos, fordi hun ikke vil overgive sig.

Andre der har oplevet dette? Gik det over med alderen....? Puha, synes det er træls man ikke får noget tid alene, og hun skulle jo også gerne have den søvn hun skal have...

Mvh Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Fru'Rugaard

Hvordan er hendes rytme? - Hvornår står hun op, hvornår putter du hende første gang, osv?

Rikke- Mor til Maja på 13 mdr

Anmeld

28. april 2011

2babygirls

Marie29 skriver:

Hey

Jeg har en lille krudtugle på 1/2 år som sover meget lidt om dagen. Om natten sover hun så flot, men om dagen vågner hun efter 30 min!! Har prøvet alt synes jeg, at putte videre, gå enorm lange ture med barnevogn, fylde maven helt op osv....men man kan næsten stille uret efter hende. Hun er ellers en meget glad pige med fuld fart på, men hun er godt nok ikke meget for at sove om dagen. Og putningen ender ofte også i lidt kaos, fordi hun ikke vil overgive sig.

Andre der har oplevet dette? Gik det over med alderen....? Puha, synes det er træls man ikke får noget tid alene, og hun skulle jo også gerne have den søvn hun skal have...

Mvh Pernille

Madeleine er 6½ og hun er også en høne til at sove om dagen. som regel tager hun 2½ time til formiddag, men så vil hun tit kun sove en time til eftermiddag. Så står hun op ved 14 tiden og gnider øjne til hun overgiver sig kl 20... Hold da op... men hun vil bare have det sådan, ellers skriger hun i vilden sky. Hun sover også rigtig godt ellers om natten, dog har hun mange mareridt, den stakkel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.