Vandfald under samleje.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg tager p-piller og tager taget p-piller i næsten 20 år. Det har været lidt forskellige mærker. Men det her mærke har jeg taget i en del år - ca 8-9 år.

Ved heller ikke om det er dem, der er problemet, men mit problem ligger i min mand og mit sexliv. Jeg bliver nemlig fuldstændig våd, når vi skal have sex eller også når vi er igang i ganske kort tid.

Virkelig så våd at jeg er nødt til at tørre noget væk med et klæde ellers nærmest "smutter" jeg bare rundt. Det er efterhånden ved at blive en belastning og virkelig en "dræber" pga det næsten løber ned af mig.

Mit spørgsmål er så om nogen ved, om det kan være p-pillerne ell om der måske er risiko for en sygdom eller celleforandring eller noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej.

Jeg tager p-piller og tager taget p-piller i næsten 20 år. Det har været lidt forskellige mærker. Men det her mærke har jeg taget i en del år - ca 8-9 år.

Ved heller ikke om det er dem, der er problemet, men mit problem ligger i min mand og mit sexliv. Jeg bliver nemlig fuldstændig våd, når vi skal have sex eller også når vi er igang i ganske kort tid.

Virkelig så våd at jeg er nødt til at tørre noget væk med et klæde ellers nærmest "smutter" jeg bare rundt. Det er efterhånden ved at blive en belastning og virkelig en "dræber" pga det næsten løber ned af mig.

Mit spørgsmål er så om nogen ved, om det kan være p-pillerne ell om der måske er risiko for en sygdom eller celleforandring eller noget?

Nyd det... for det er jo et tegn på god lyst og forventning... El. prøv at skifte så ved du det er det...

Anmeld

26. april 2011

lauras*mor*

jeg er ret sikker på at det ikke er dine p-piller... Jeg "døjer" med det til tider, og jeg er ikke på p-piller.. og sådan har det altid været... Jeg tror det er noget ubalance i dine hormoner... Prøv en af de ting du kan få i håndkøb på apoteket der kan få dit underliv i mere balance.. Og ellers tror jeg bare du skal være glad for at være sammen med en mand der kan tænde dig så meget..
Men  ved selv hvor træls det er.. Det er nemlig lidt en dræber.. Men det er jo bedre lige at tørre sig lidt indimellem end at skulle ha smørelse og alt muligt for overhovedet at kunne ha sex... så hvis det SKAL være, så er det jo den gode ende i skalaen at ha et problem.. :-)

Anmeld

27. april 2011

modesty

Jeg kender en kvinde der fik det sådan efter hun havde født. Så det kan vel godt være noget med skift i hormoner...

Anmeld

1. maj 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Hej.

Hvor gammel er du cirka???

Anmeld

1. maj 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Hvor gammel er du cirka???

Jeg er midt i 30'erne.

Anmeld

1. maj 2011

slettet_7530

Ok jeg fik af vide af lægen det va noget hormonelt der kom omkring den alder du har nu, men glæd dig over det for om få  år skal der måsek alle mulige hjælpemidler til, har jeg hørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.