Så kommer min fb endelig, Petra ligger lige og sover med Bedste så de hygger rigtig.
Torsdag morgen d. 21 April havde jeg meget ondt i min lænd men tænkte ikke mere over det da jeg andre dage havde haft det lige sådan. Om formiddagen tog min mor og jeg op til min bror , jeg sad bare i haven og begyndte at ømme mig og få nogle underlige smerte.
Jeg prøvede at tage tid på det og der var a 6 min imellem. Kl 9:15 ringede jeg til fødegangen og spurgtetil det de sagde jeg var på vej i fødsel og jeg skulle ringe når der var 5 min imellem dem.
Smerterne blev værre og der var lige pludselig kun 4-5 min imellem dem. Jeg ringede der op kl 11:15 og hun sagde at kl 12 :15 skulle jeg komme der op.
Jeg kom der ind og de undersøgte mig og jeg var 4 m åben. Jeg var gået i fødsel og ville ikke komme hjem før jeg havde min baby
Jeg kom på en stue og der lå jeg med min mor. Der kom en dame ind og præsenterede sig, hun var journalist og kom fra tvsyd ogspurgte om hun måtte interviewe mig og optage hele min fødsel ( fra navlen og op ) Så sagde jeg ja det måtte hun gerne.Hun skal bruge det til en udsendelse der kommer på tvsyd. søndag d. 8 maj i anledningen af morsdag kl 19:30.
Veerne tog til og jeg fik noget ilt at arbejde med. Det viste sig at jeg havde svangerskabsforgiftning og meget højt blodtryk. De rådet mig til at tage en epeduralblokade så den tog jeg imod og de tog vandet på mig.
i 11 timer havde jeg veer og30 min presse veer. Jeg sagde ikke rigtig av og var ikke rigtig pivet. Men dammmmm det gjorde altså ondt. Jeg fik 3 små bristninger som nu gør at det gør sindsyg ondt når jeg skal tisse 
Min lille Petra kom til verden kl 23:07 de var ellers sikker på hun først ville komme d. 22 men der snød hun os.
3290 gram og 49 m lang hun er så yndig jeg er helt pjattet med hende
Anmeld