Brug for svar. hurtiiiiigt!!:)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

Williams'Mor

isabellamor skriver:

alle fødsler er forskellige... emn det kunne godt tyde på at der er ved at ske noget... 

Ve støv i din retning fra miiiiiig ================o0O <--- skal forestille Vestøv.. hehe...

Hehehe. Fint Vestøv. Tak skal du ha!
Håber det sker. Ber virkelig til gud. !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

skøjte-prinsessen

uh håber for dig det er snart. jeg er 2 dage over tid idag og ja tro mig jeg har mærket de mærkeligste ting i over en uge, og for at sige det så pænt som muligt går jeg næsten hele tiden rundt og føler jeg har fået et godt los i skridtet, og prutter hele tiden og det er så ucharmerende når de siger noget hehe  har også haft mens smerter, men min nat her for 2 dage siden var 6 timer af sammentrækninger og kvalme og det var op og sidde i faktisk doggystyle og samtidig var der bare så varmt at det ikke var til at holde ud og jeg har været så uheldig at jeg kun er åbnet en finger (ved ikke om jeg er begyndt at åbne mig mere) men håber virkelig for dig at du føder snart, jeg glæder mig så meget til min datter kommer, selvom det stadig er helt uvirkeligt at jeg skal være mor om lidt...

men ville bare lige smide det jeg har været igennem indtil videre og ønske dig det bedste og ja glæder mig da til at se billeder

Anmeld

26. april 2011

slettet_7530

Williams'Mor skriver:

Hehe, Jamen tak da. Nu må vi da håbe det er startstegn. Hehe!!

gad vide om det er igang nu, du er logget ??

Anmeld

26. april 2011

malenecl

Åh, hun svare ikke på min SMS! Det kan være hun er igang?? .

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

Uhhh hvor er det dog spændende

Puster da lige mere ve-støv afsted

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. april 2011

Janni.

En god spandfuld til dig..  

Håber det hjælper 

Anmeld

26. april 2011

JustMe

Williams'Mor skriver:

Hej tøsser.

Jeg har termin på Mandag. Men idag (og lidt igår) har jeg haft mens.smerter?? Her til aften blev de lidt værre. Det gav et lille niv i underlivet. Nu har jeg ondt i ryggen. Tryk i "enden" for at sige det pænt. og ondt i indersiden af lårene. (JEG HAR HAFT MEGET ONDT I UNDERLIVET NÅR JEG HAR SPREDT MINE BEN FOR MEGET ELLER BEVÆGET DEM PÅ EN SPECIEL MÅDE DE SIDSTE PAR DAGE)

Kan dette være små veer? eller starten på dem???

Sådan har jeg haft det den sidste uges tid og særligt slemt de sidste par dage. Her er der intet sket yderligere

Anmeld

27. april 2011

VIPpigen

Nogen der ved om der er sket noget i nat???

Anmeld

27. april 2011

malenecl

VIPpigen skriver:

Nogen der ved om der er sket noget i nat???

Har skrevet med hende her til morgen, og der er desværre intet sket

Anmeld

27. april 2011

Williams'Mor

EJJ!! Intet er sket. Sådan noget æv!
Men tak for vestøv & masser af søde ord. Nu må vi håbe det sker snart så!! Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.