Min datter skal undersøges på OUH d. 5.maj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2011

Anonym trådstarter

Ja så har vi fået en tid. Vi fik faktisk allerede en tid til på torsdag men der kunne manden ikke få fri, så vi fik det rykket. De har sendt en fin folder med hvor der står hvad undersøgelsen går ud på. Vores datter skal sidde oppe hos en af os på en briks og fra afstand kigger de på hende med en slags forstørrelses-apparat. De rører hende ikke på noget tidspunkt. Undersøgelsen vil vare ca 1minut, men de har sat en time af til os. Det synes jeg er rart. Men åha jeg frygter hvad de vil sige til os....Men jeg lader min tankevirksomhed ligge for jeg kan ikke lige magte at tænke for meget over det. Så det venter jeg med til på torsdag. Jeg ville bare lige opdatere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

JustAnotherName

Anonym skriver:

Ja så har vi fået en tid. Vi fik faktisk allerede en tid til på torsdag men der kunne manden ikke få fri, så vi fik det rykket. De har sendt en fin folder med hvor der står hvad undersøgelsen går ud på. Vores datter skal sidde oppe hos en af os på en briks og fra afstand kigger de på hende med en slags forstørrelses-apparat. De rører hende ikke på noget tidspunkt. Undersøgelsen vil vare ca 1minut, men de har sat en time af til os. Det synes jeg er rart. Men åha jeg frygter hvad de vil sige til os....Men jeg lader min tankevirksomhed ligge for jeg kan ikke lige magte at tænke for meget over det. Så det venter jeg med til på torsdag. Jeg ville bare lige opdatere

Jeg håber på alt det bedste, sammen med Jer....

Skal hun også skannes, så man ved 100% om der er alt det der ellers bør være??

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Jeg håber på alt det bedste, sammen med Jer.... Skal hun også skannes, så man ved 100% om der er alt det der ellers bør være??

Det har vi ikke fået besked om, men det sagde min læge da vi var oppe ved hende. Og jeg vil også bede om det hvis de ikke nævner det

Anmeld

27. april 2011

sarahb

Det lyder til det er nemt og hurtigt overstået den undersøgelse og det er jo mega godt!!!! Så er starten i hvert tilfælde lige til at holde ud.
Og så må i tage den derfra.. Men nej hvor kan jeg godt forstå i er bange og nervøse over hele forløbet. Det ville jeg sgu også være.
Menb hvor godt i fik en tid så hurtigt så i hurtigst muligt kan få en afklaring.

for jer.

Anmeld

27. april 2011

Laulund87

Dejligt i kunne få en tid så hurtigt!

De er SÅ søde på OUH så i skal nok få en god behandling

Anmeld

27. april 2011

Skouboe

27. april 2011

olivia1009

Nu spørger jeg nok dumt,men...hvad er OUH?

Det lyder ikke som noget godt så de bedste ønsker for jer..

Hej fra Tanja

Anmeld

27. april 2011

Karo

olivia1009 skriver:

Nu spørger jeg nok dumt,men...hvad er OUH?

Det lyder ikke som noget godt så de bedste ønsker for jer..

Hej fra Tanja

Odense Universitets Hospital

Anmeld

27. april 2011

olivia1009

Ahh ja selvfølgelig... håber ikke det er noget alt for alvorligt. de bedste tanker til jer

Hej fra mig

Anmeld

27. april 2011

Karo

Det lyder til at det bliver en noget anden oplevelse end besøget hos lægen var.

Dejligt at det går så hurtigt og at de har sat lang tid af til jer. Der er ikke noget være end når lægerne har travlt og ikke tid til at tage tingene i jeres tempo.

Jeg vil helt sikkert tænke på jer og jeres dejlige datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.