Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er bare super glad idag.. har været til 3 mdr´s møde i vs.. og det var kun positivt.. det går bare super godt med min lille putte dog har hun kun 2 pædagoger som hun er tryg ved, men ellers går det super... og efter mødet gik vi en lang tur og så ellers hjem og hygge, og nu sover hun trygt.. elsker hende bare så højt og nyder hver en stund sammen med hende.. føler mig bare så lykkelig og glad idag.. og så er det jo bare super vejr..
bare lidt herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
merle2010 skriver: er bare super glad idag.. har været til 3 mdr´s møde i vs.. og det var kun positivt.. det går bare super godt med min lille putte dog har hun kun 2 pædagoger som hun er tryg ved, men ellers går det super... og efter mødet gik vi en lang tur og så ellers hjem og hygge, og nu sover hun trygt.. elsker hende bare så højt og nyder hver en stund sammen med hende.. føler mig bare så lykkelig og glad idag.. og så er det jo bare super vejr.. bare lidt herfra
Det er da fantastisk Diana, tillykke med det!
lisbeth2910 skriver: Det er da fantastisk Diana, tillykke med det!
tak og ja det er fantastisk.. det letter en sten fra mit moderhjerte at vide at hun har det godt dernede, er glad og trives nu er det jo snart Elinas tur
Tanja. skriver: Hvor er det bare fantastisk
Hvor er det bare fantastisk
ja det er skønt det er jo det vigtigste for en mor at vide at ens børn har det godt og trives..
merle2010 skriver: tak og ja det er fantastisk.. det letter en sten fra mit moderhjerte at vide at hun har det godt dernede, er glad og trives nu er det jo snart Elinas tur
uha ja - i næste uge. Men er sikker på det nok skal gå fint, hun har ingen problemer med nye ting eller mennesker så det skulle overraske mig meget hvis der var nogen problemer.
merle2010 skriver: ja det er skønt det er jo det vigtigste for en mor at vide at ens børn har det godt og trives..
lisbeth2910 skriver: uha ja - i næste uge. Men er sikker på det nok skal gå fint, hun har ingen problemer med nye ting eller mennesker så det skulle overraske mig meget hvis der var nogen problemer.
hun virker som en meget åben pige med mod på nye ting og udfordringer.. og virker ikke bange for fremmede merle er meget bange for fremmede og mærkelige ting i øjeblikket.. hun blev vildt bange for en nullermand igår og skreg som en sindsyg og så en af ungernes bamser der danser, den kan hun godt nok ikke lide.. men det er vidst meget normalt i den alder tror jeg nok men du ligger vel stille og roligt ud, og køre hende langsomt ind
merle2010 skriver: hun virker som en meget åben pige med mod på nye ting og udfordringer.. og virker ikke bange for fremmede merle er meget bange for fremmede og mærkelige ting i øjeblikket.. hun blev vildt bange for en nullermand igår og skreg som en sindsyg og så en af ungernes bamser der danser, den kan hun godt nok ikke lide.. men det er vidst meget normalt i den alder tror jeg nok men du ligger vel stille og roligt ud, og køre hende langsomt ind
Jo jeg har 5 uger før jeg skal starte på job så vi tager bare en dag af gangen og ser hvordan det går. Jeg lader hende styre tempoet. Men som det er lige nu ville jeg kunne aflevere hende første dag uden problemer - det gør jeg dog ikke
lisbeth2910 skriver: Jo jeg har 5 uger før jeg skal starte på job så vi tager bare en dag af gangen og ser hvordan det går. Jeg lader hende styre tempoet. Men som det er lige nu ville jeg kunne aflevere hende første dag uden problemer - det gør jeg dog ikke
hun er vidst mere end klar til at komme i vuggestue hehe... men dejligt at hun tager det så pænt.. det skal nok gå godt.. og tak for tøjet.. det er bare dejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128