hår? sommerkrop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg er meget plaget af meget uønsket hårvækst. Jeg er lys i huden og har mørke hår, over hele kroppen. Derfor gruer jeg mig til sommeren, fordi jeg klarer næsten ikke at se på det selv, og da klarer jeg ikke og vise mig i bikini til andre heller Hvis jeg barberer det så stikker det, røde prikker og man ser det godt alligevel
Jeg bliver så frustreret :/ Bare jeg kunne fået det væk, så havde jeg fået 1000000 gange bedre selvtillid.....

Nogen andre der også er plaget af det samme? Eller nogen der ved hvad jeg kan gøre?

På forhånd, tuuuusen tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Bambii

Anonym skriver:

Jeg er meget plaget af meget uønsket hårvækst. Jeg er lys i huden og har mørke hår, over hele kroppen. Derfor gruer jeg mig til sommeren, fordi jeg klarer næsten ikke at se på det selv, og da klarer jeg ikke og vise mig i bikini til andre heller Hvis jeg barberer det så stikker det, røde prikker og man ser det godt alligevel
Jeg bliver så frustreret :/ Bare jeg kunne fået det væk, så havde jeg fået 1000000 gange bedre selvtillid.....

Nogen andre der også er plaget af det samme? Eller nogen der ved hvad jeg kan gøre?

Har desværre ikke nogen råd.. Men jeg tænker er du blevet tjekket for pco? For det er et af de store tegn på man har pco..?

Anmeld

26. april 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Hm. Der er flere forskellige ting du kan gøre. Du kan blege hårene... Og så kan du få laser behandlinger... Og så kan du vokse dem væk (auch) og så kan du fjerne dem med hårfjerningscreme... Bum... Det er mne bedste bud! det er ikke helt så nemt, når ikke vi ved hvor de er henne  

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Bambii skriver:

Har desværre ikke nogen råd.. Men jeg tænker er du blevet tjekket for pco? For det er et af de store tegn på man har pco..?

Jeg tror jeg måske har pco, og havde lyst til å blive undersøget for det, men min læge sagde jeg skulle vente til jeg skulle prøve å blive gravid. Hun mente det ikke var nogen grund til det endnu da

Har skiftet læge nu, så skal få det undersøgt snart

Anmeld

26. april 2011

Bambii

Anonym skriver:

Jeg tror jeg måske har pco, og havde lyst til å blive undersøget for det, men min læge sagde jeg skulle vente til jeg skulle prøve å blive gravid. Hun mente det ikke var nogen grund til det endnu da

Har skiftet læge nu, så skal få det undersøgt snart

Ja, det syntes jeg helt bestemt at du skal For det er da alvorligt hvis du har det..

Det er da sent hvis du først får det afvide når du engang skal have børn hvis du ikke vil have det endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.