billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. februar 2008

ivfmarie

hej hej tøser! Hva' ka' jeg sige? ... Tusind tak for en herlig dag-aften-nat! Aldrig har jeg hygget mig så godt, og længe. Jeg har lagt billeder ind på webalbum : http://picasaweb.google.dk/FrejaogMalte/MDregruppefest23Februar07 Der er ekke redigeret eller skrevet text endnu, det kommer når jeg ikke ser dobbelt længere (C) Marie - der ku sove i 100 år :S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2008

Tut

Og i sang karaoke - HALLO DET ER MIN HJEMMEBANE!!!!! :D Nu må Birgitte da klar holde noget på falster - og så tag da lige karaokeen med :D Fede billeder..... og Susan - Du' for lækker, lækker, lækker, lækker :D :D :D Godt klippet Kahlúa :D Mette

Anmeld

24. februar 2008

Muffinmus

LÅÅÅÅL. Klasse billeder. Fuck i er sgu da alligevel ikke så kønne hva....hydr hydr!!!:):)

Anmeld

24. februar 2008

Lise

Pyh, det var da skrækkeligt... :$

;)

Anmeld

24. februar 2008

ka li ja

fååååårk sidder med det største smil på munden... sikke en fest:D
jamen altså hvor var dt bare genialt, og glæder mig bare sindsygt til næste gang.

og NY MOR(L) I LÅÅÅÅVE YOU, DU ER BARE FOR FED!!!!!!!!!(L)(L)(L)(L)(L)

Anmeld

24. februar 2008

ka li ja

ALTSÅ DET ER IKKE FORDI I ANDRE IKKE ER GE´NIALE, MEN ØKO MUTTER VISTE JO LIGE EN SIDE AF SIG SELV SOM JEG AAAAAAAAALDRIG HAVDE TROET

FEDT!!!!!

Anmeld

24. februar 2008

Loggidut

harhhhhh...totalt i orden klassebilleder...man kan sgu se det var en ægte kom som du er fest...elsker bare det pjat...lål...er da stadig mega høj på det...låååål...tak for et fedt billede...jeg skylder vist også dig en masse billeder IVF....så jeg tror snart vi skal lave den store byttehandel!

well....skal vi have en ny fest på banen...en hvor vi har hundemus og tut...smallie...og monica med...ja og hyner ja og ...jeg kan jo blive ved...altså en hvor vi får resten af slænget med?

totalt i orden festsmag herfra ihvertfald...

knus fra sloggi...nu med minus hovedpine...og bedre mave...og helt vild for at holde mere fest...kommer i ikke tilbage igen piger?8D

Anmeld

24. februar 2008

Siber

hohohoho

Anmeld

24. februar 2008

Siber

ej hvad skete der lige der, jeg skulle jo skrive noget!
Det ser ud som om I havde en rigtig god fest (kun lidt misundelig - læs meget) Men jeg var alene hjemme, puha, min mand var til fest..............Men næste gang er det min tur, så Falster her we come, til pølse party! Jeg skal bare ikke gå glip af mere nu!

Jeg er også med på et morgenhår billede om en uges tid!

Mange knus til jer skønne mødre
Siber, der bare var helt alene hjemme med sine tøser>(

Anmeld

24. februar 2008

linemus

Fantastiske billeder - næsten som at være der selv blot uden hovedpine dagen efter. Tak for et godt grin ;)

Knus Line :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.