Hurra!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

TbCp

linefun skriver:

Dejligt de bakker 100 % op om det - det gør det immervæk noget lettere

Helt bestemt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Ja, det er dejligt.

Man føler sig stolt!! (med rette....for det må man ALTID som forældre *smiler*)....Også selvom det ikke ligefrem er kommet til dem  tidligt, og selvom det jo VILLE ske før eller siden - Det er skide ligemeget!   De er dygtige!! Og man bliver da glad som forældre, uanset om de er godt 2 år eller knap 4 år, når det så endelig sker.

Lige præcis!!!!

Vi har nogle dygtige piger!!!

Anmeld

26. april 2011

Vinker

Hvor er det skørt at man kan blive så stolt

hihi ja det er det, men det er nok kun sådan noget forældre forstår. Men jeg synes nu også at det er en stor ting at være blevet blefri! Og hvor dejligt at slippe for alle de bleskift i løbet af dagen - åh det er da luksus samt økonomisk ;)

Anmeld

26. april 2011

TbCp

Vinker skriver:

hihi ja det er det, men det er nok kun sådan noget forældre forstår. Men jeg synes nu også at det er en stor ting at være blevet blefri! Og hvor dejligt at slippe for alle de bleskift i løbet af dagen - åh det er da luksus samt økonomisk

Ja det er skønt!

Selvom jeg jo så lige har 4 andre unger der skal skiftes ... men i weekenden slipper jeg da

Anmeld

26. april 2011

Vinker

TbCp skriver:

Ja det er skønt!

Selvom jeg jo så lige har 4 andre unger der skal skiftes ... men i weekenden slipper jeg da

puha ja, godt det ikke er mig med alle de bleer du egentlig får skiftet i løbet af en dag:p jeg synes det er rigeligt med at skifte Niklas Emils hihi. 

Anmeld

26. april 2011

Jules

Ej hvor dejligt altså 

Anmeld

26. april 2011

Barbamama

Jaaa det er bare så godt altså!!!

Anmeld

26. april 2011

TbCp

Vinker skriver:

puha ja, godt det ikke er mig med alle de bleer du egentlig får skiftet i løbet af en dag:p jeg synes det er rigeligt med at skifte Niklas Emils hihi. 

Ja det bliver til en hel del.... det er ikke ligefrem den sjoveste del af jobbet

Anmeld

26. april 2011

TbCp

Jules skriver:

Ej hvor dejligt altså 

Ja det er bare så fedt!

Anmeld

26. april 2011

TbCp

michella80 skriver:

Jaaa det er bare så godt altså!!!

Jaaaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.