Puha jeg var jo gået heeeeelt i stå med at løbe. Mega træls. Har kun været afsted meget få gange i år selvom jeg stort set hele efteråret var ude og løbe hver anden dag og var kommet op på snart 7km, bum....fra den ene dag til den anden mistede jeg overskudet og motivationen - ja jeg kan godt nævne 5 grunde til hvorfor, men jeg vælger nu at lade være....
I dag har jeg så været inde og købe noget nyt forårs/sommerløbetøj for det er som om mit vinterudstyr ikke heeeelt er brugbart pt. Og jeg har nu lige været ude på en kort tur på ca 3km. Puha det er skisme da varmt og mega hårdt. Ved dog ikke om jeg bør løbe så kort tid efter operationen men har ikke fået at vide at jeg ikke måtte så..... Det var dog ret så svært at komme i tøjet uden at det gjorde ondt i hånden og det var godt nok også en udfordring at strække ud bagefter :s
men det er en god følelse jeg nu sidder med og jeg prøver at forklare mig selv at nu ska jeg nok blive sej til at komme afsted flere gange i ugen - jeg håber inderligt jeg kan holde mig ved ilden!!
Anmeld