Så ska der skisme løbes igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Vinker

Puha jeg var jo gået heeeeelt i stå med at løbe. Mega træls. Har kun været afsted meget få gange i år selvom jeg stort set hele efteråret var ude og løbe hver anden dag og var kommet op på snart 7km, bum....fra den ene dag til den anden mistede jeg overskudet og motivationen - ja jeg kan godt nævne 5 grunde til hvorfor, men jeg vælger nu at lade være....

I dag har jeg så været inde og købe noget nyt forårs/sommerløbetøj for det er som om mit vinterudstyr ikke heeeelt er brugbart pt. Og jeg har nu lige været ude på en kort tur på ca 3km. Puha det er skisme da varmt og mega hårdt. Ved dog ikke om jeg bør løbe så kort tid efter operationen men har ikke fået at vide at jeg ikke måtte så..... Det var dog ret så svært at komme i tøjet uden at det gjorde ondt i hånden og det var godt nok også en udfordring at strække ud bagefter :s

men det er en god følelse jeg nu sidder med og jeg prøver at forklare mig selv at nu ska jeg nok blive sej til at komme afsted flere gange i ugen - jeg håber inderligt jeg kan holde mig ved ilden!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Jules

Hvor lækkert Rikke! Det lokker for lysten med nyt udstyr...Hihi

Jeg vil virkelig også gerne i gang igen! Ved heller ikke lige hvorfor det var jeg stoppede...Hmmmm!

Når den her stressende uge er slut vil jeg igang igen 

Anmeld

26. april 2011

KWL

GO GO GO GO RIKKE!

Du er jo tæske lækker... Ud og vis ben...

Anmeld

28. april 2011

Vinker

Jules skriver:

Hvor lækkert Rikke! Det lokker for lysten med nyt udstyr...Hihi

Jeg vil virkelig også gerne i gang igen! Ved heller ikke lige hvorfor det var jeg stoppede...Hmmmm!

Når den her stressende uge er slut vil jeg igang igen 

Ja utroligt hva nyt udstyr kan gøre - det er nok mest pga de penge man har brugt på det. Det skidt er jo ikke helt billigt.

Jeg satser på at skulle ud og løbe her i formiddag. Mine ben er dog stadig meget ømme fra den anden dag. Utroligt så dårlig form man hurigt kan komme i :s

Håber også du lan komme i sving snart Julie ;)

Anmeld

28. april 2011

Vinker

KWL skriver:

GO GO GO GO RIKKE!

Du er jo tæske lækker... Ud og vis ben...

Det ska gøre ondt før det gør godt    

Anmeld

28. april 2011

h_bernie

Åhhh bare det var mig der kunne tage mig sammen. Synes sku barn nr. 2 har sat sine spor. SÅ SÆT IGANG!

Anmeld

29. april 2011

Vinker

h_bernie skriver:

Åhhh bare det var mig der kunne tage mig sammen. Synes sku barn nr. 2 har sat sine spor. SÅ SÆT IGANG!

Køb noget nyt løbetøj, så kommer motivationen ;) Det er ihvertfald det der sker hos mig. Når nu jeg har brugt penge på det tøj ja så ska det skisme også bruges :p

Jeg løb 5km igår. Var dog nede at gå et par gange, men kom da igennem ruten. Det er da en start!

Anmeld

29. april 2011

h_bernie

Vinker skriver:

Køb noget nyt løbetøj, så kommer motivationen Det er ihvertfald det der sker hos mig. Når nu jeg har brugt penge på det tøj ja så ska det skisme også bruges :p

Jeg løb 5km igår. Var dog nede at gå et par gange, men kom da igennem ruten. Det er da en start!

Ej hvor er du bare sej. Ja må prøve med nyt udstyr. Kom i gang sidste år, da jeg købte pulsur. Så måske noget nyt af den slags

Anmeld

29. april 2011

Vinker

h_bernie skriver:

Ej hvor er du bare sej. Ja må prøve med nyt udstyr. Kom i gang sidste år, da jeg købte pulsur. Så måske noget nyt af den slags

Ja afsted med dig - vejret er jo skønt at løbe i for tiden ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.