Hej

Jeg vil gerne gøre et forsøg .ved ikke lige hvornår du har termin , jeg selv fødte i december .
Den første ting jeg faldt over er T-SHIRT jeg mener ikke det er nødvendigt hvis du føder vinter børn . Jeg har ikke brugt dem i hvertfald . Og så tænker jeg lidt det ikke er nødvendigt med både 8 hel dragter + 6 par bukser de vokser vildt hurtigt de små .
Vi havde 3 dragter og 4 par bukser .
Så køb kun 1 ammebh til at starte med indtil fin mælk er løbet til . Dine bryster bliver større når den er løbet til .
Og køb kun 1 sæt uld amme indlæg , jeg havde købt mange og jeg kunne rentfaktisk ikke tåle dem sur røv .
lad vær at købe svamp , vi har brugt almindelige vaskeklude . og nøjes med 2 håndklæder da baby kun må komme i bad højest 2 gange om ugen i starten . vi selv har kun badet ham en med mindre han havde lort over alt . køb kun bleer fra 3 til 6 kg da baby sagtens kan passe dem med mindre det
er en lille en . men det skønner de i uge 38 i hvertfald .
Vi har ikke brugt pudder men noget salve fra matas som du os kan bruge til bryster .
vi HAR heller ingen kam og har heller ikke haft brug for det .
Lad vær at købe bryst pumpe før efter . Jeg købte en og jeg har kun brugt den 2 gange . Så ærgerligt .
Og så vil jeg sige vent med legetøj på nær uro og legetæppe alt andet er vi først begyndt at bruge da han var 2 måneder de gider ikke se på det .
Og så vil jeg sige køb to forskellige slags sutter . Er ikk altid de vil tage dem vi forældre synes er flotte min dreng vil kun tage runde sutter simpelthen de grimmeste sutter ever men han elsker dem .
Skråstolen kan du os godt vente med og bæreselen os . I hvertfald et par uger .
Håber vi svar kan hjælpe dig lidt
Anmeld