Prop med prop i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. april 2011

IAH

Lille Frederik har fået forstoppelse, det er så synd for ham.

Natten til i går skreg han helt hjerteskærende og utrøsteligt. Jeg tudede med.  Jeg mener virkelig at at forældre til kolikbørn automatisk bør have ridderkorset for deres heltemod og udholdenhed! 

Vi fik besøg af en lægevagt, som sendte os til Hvidovre Hospital. Fra det øjeblik Frederik lå på briksen begyndte han at "filme" med sygeplejersken i stedet for at skrige. Han smilede til sygeplejersken og pludrede løs.... møgunge. Det samme til lægen, som bare var heeeelt forelsket i den lille basunengel.

Men lægen tog det meget alvorligt alligevel og undersøgte Frederik grundigt. Og som forventet var det forstoppelse. Så nu har han fået laktulose og vi venter med længsel efter at skifte en hel stribe bleer.

Det værste af det hele er, at det lidt er min skyld.  Han får to typer erstatning. En syrnet og en almindelig. Og jeg snød med den syrnede fordi jeg var banketræt og ikke gad blande endnu mere mme. Jeg hopper aldrig, aldrig over, hvor gærdet er lavest med modermælkserstatning igen.

Det var så påskeberetningen herfra. Håber I har haft en dejlig solskinsrig påske.

Knus Iben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

PeruBaby

Åhh - lille stakkel Det er bare så forfærdeligt når ens lille engel skriger og man ikke ved hvad man skal stille op. Godt I fik ham tjekket, så han snart er helt på toppen igen

Anmeld

26. april 2011

Angelspot

Det var rigtig ærgeligt det skulle gå sådan. men det var jo ikke til at vide. Godt i fik det tjekket så der kunne gøres noget.

God fornøjelse med bleskiftningen

Anmeld

26. april 2011

piadas

Stakkels lille Frederik! Jeg håber snart, der er gevinst i bleen.

Anmeld

27. april 2011

karina pigen

IAH skriver:

Lille Frederik har fået forstoppelse, det er så synd for ham.

Natten til i går skreg han helt hjerteskærende og utrøsteligt. Jeg tudede med.  Jeg mener virkelig at at forældre til kolikbørn automatisk bør have ridderkorset for deres heltemod og udholdenhed! 

Vi fik besøg af en lægevagt, som sendte os til Hvidovre Hospital. Fra det øjeblik Frederik lå på briksen begyndte han at "filme" med sygeplejersken i stedet for at skrige. Han smilede til sygeplejersken og pludrede løs.... møgunge. Det samme til lægen, som bare var heeeelt forelsket i den lille basunengel.

Men lægen tog det meget alvorligt alligevel og undersøgte Frederik grundigt. Og som forventet var det forstoppelse. Så nu har han fået laktulose og vi venter med længsel efter at skifte en hel stribe bleer.

Det værste af det hele er, at det lidt er min skyld.  Han får to typer erstatning. En syrnet og en almindelig. Og jeg snød med den syrnede fordi jeg var banketræt og ikke gad blande endnu mere mme. Jeg hopper aldrig, aldrig over, hvor gærdet er lavest med modermælkserstatning igen.

Det var så påskeberetningen herfra. Håber I har haft en dejlig solskinsrig påske.

Knus Iben

hov jeg giver altå også felix 2. både den syrnet og d en alm allomin. netop for at skåne maden.. den syrnet skulle vær emere blidt mod maven end den anden.. så giver ham 2 ud af 5 flasker med syrnet..

så tror ik det har været det..

men dejligt at charmetrolden fik det ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.