Mad og mødregruppe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.800 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Mor Christa

Hej piger
Jeg skal have besøg af mødregruppen på torsdag.. Vi har indtil videre kun været hjemme ved dem, så jeg har aldrig haft besøg af dem endnu.. og nøøj, jeg er da nervøs ;P Min kæreste og jeg bor i et ikke særlig pænt hus (eller en lejlighed er det jo), og vi bor lige nu i flyttekasser osv, da vi snart skal flytte.. ØV! Så er det altså ikke sjovt at få besøg ): ..
NÅ, men sådan er dét.. Nu står jeg så med det problem, at jeg ikke ved hvad jeg skal servere til dem? De laver altid sådan noget lææækkert mad, og mine madskills er bare ikke på samme niveau som deres ;p Har I ikke, PLEASE, nogle gode forslag til hvadf jeg kan lave til dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

smølfine

Synes det er rigitg ærgerligt at hvad der ellers kunne være nogle hyggelige timer, bliver ødelagt for dig af præstationsangst. Hvad med at trække det ned på et niveau, hvor alle kan være med, køb et lækkert brød hos bageren, og noget frisk frugt og så server kaffe, the og juice, mere behøves det da ikke at være.

Og hvad angår jeres hjem, så er det jo vilkårerne som de er lige nu, og det er da rigitg træls at I ligger i flytterod, men det er der jo en grund til, så tag det med et smil.

Held og lykke med det, håber I får nogle gode timer sammmen trods alt.

Anmeld

26. april 2011

Mor Christa

smølfine skriver:

Synes det er rigitg ærgerligt at hvad der ellers kunne være nogle hyggelige timer, bliver ødelagt for dig af præstationsangst. Hvad med at trække det ned på et niveau, hvor alle kan være med, køb et lækkert brød hos bageren, og noget frisk frugt og så server kaffe, the og juice, mere behøves det da ikke at være.

Og hvad angår jeres hjem, så er det jo vilkårerne som de er lige nu, og det er da rigitg træls at I ligger i flytterod, men det er der jo en grund til, så tag det med et smil.

Held og lykke med det, håber I får nogle gode timer sammmen trods alt.

Jo, havde tænkt på at holde dte total enkelt! Men det er bare det der med at de ALTID servere noget viiildt lækkert  .. men argh - ja det kan jo også være skide hyggeligt med noget total enkelt
Ja, jeg skal prøve at lae være med at lade det påvirke mig alt for meget. Men jeg tror nu også bare at lige så snart de er her, er jeg slet ikke så påvirket De er jo nogle søde tøser.. Så jeg skal vel bare over min præstationsangst

Anmeld

26. april 2011

Melbek

Jeg synes også bare, du skal putte noget lækkert brød på bordet, med lidt ost og marmelade. The/kaffe juice. Det kan jo også være, de andre føler sig presset til det helt store og måske mangler en "light" udgave

Flytterod er hvad det er.. Skidt med det. Det er de andre klar over og så får man det bedste ud af det

Pøj pøj med det

Anmeld

26. april 2011

Janni.

Frisk franskbrød fra bageren er altid godt, og lidt ost og pålæg så er du godt kørende. Og lidt frisk frugt på bordet - sådan vil jeg da arrangere det når jeg engang kommer i mødregruppe. 

Anmeld

26. april 2011

kamtok

Jeg stemmer med på brød, pålæg, frugt, the og kaffe

I vores MG har vi en aftale om at én tager brød med, én frugt og én pålæg og juice. Den det bliver holdt hos sørger for kaffe, the, mælk, sukker, ost, marmelade og smør. Netop for at det ikke skal gå hen og blive en konkurrence om, hvem der kan det lækreste mad. Og hvis der er støv i krogene, rodet og vasketøj i kurven, tja så er der det.

Lige pt. tager vi på picnic, fordi vejret er så dejligt. Så tager vi stadig de ting med vi plejer og så mødes vi et sted og går hen i en nærliggende park. Suuuuper hyggeligt.

Vi har én i gruppen som har en sur kat, og derfor er vi ikke hos hende - og det har vi det alle sammen fint med. Så hvis du nu synes det er for meget at have dem på besøg pga. flytterod osv. så kan du jo høre om ikke der er en anden der kan lægge hus til, hvis nu du tager brød osv. med på vejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.