Har I haft en god påske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Vinker

Og må jeg så høre hvordan jeres påskeferie er gået. Håber I alle har nyyyydt det gode vejr

Her kommer hva vi har lavet ;)

Torsdag morgen kørte vi til Herning for at blive forkælet af Mortens forældre. Den stod på solskin, en god gåtur hvor vi så på kravkøer og var en smut på legeplads, spiste aaaalt for meget mad fra grillen og dovnede til en film foran fjernsynet. Det var lige til at holde til og Niklas Emil storhyggede sig. Tror han synes det var rart at der også fandtes nogen der ikke var besværet af dumme handicaps. Farmor har det også med at forkæle ham rigtig godt ;)

Fredag kørte vi til Struer for at besøge min kære Kristine og hendes familie. Så skønt at se dem igen for det var godt nok længe siden sidst. Det var bare en rigtig hyggelig og stille og rolig dag. Jeg fatter ikke hvordan timer bare flyver når vi er sammen. Vi nød solen, ungerne legede og vi fik en masse skøn mad. Det bedste var uden tvivl Kristines cupcakes (som jeg havde været så fræk at forudbestille hos hende, fnis) Niklas Emil var vild med gåturen for vi kom nemlig forbi en masse tog og dem er han bare heeeelt tosset med :o) TUSIND TAK FOR EN DEJLIG DAG KRISTINE!!!! Om aftenen kørte vi igen til Herning.

Lørdag tog Morten og jeg ind til Herning by for at hygge lidt mens farmor og farfar legede med Niklas Emil. Vi havde dog ikke så mange penge at bruge, men det var nu dejligt lige at være lidt selv, og vi fik byens bedste pizza til frokost (det er bare et must at komme forbi kebab house når man endelig kommer ind i Herning by for den der kurdisk pizza de laver er bare super)

Sidst på eftermiddagen gik turen tilbage til Esbjerg og søndag hyggede vi bare hjemme i haven. Vi var også på en mini udflugt op på skolens legeplads hvor vi sad og hyggede med boller og juice og fik leget et masse. Det var noget Niklas Emil kunne lide. Der ska ikke meget til før det bare er stort for ham :) Det blev også til et par timers hygge på ølbænken med naboerne.

Igår mandag kom dagen ENDELIG. Dagen Niklas Emil havde ventet på i 1 mdr. Han skulle nemlig ud og køre med TOG for første gang! Vi skulle til Ribe og besøge moster, onkel, fætter og kusine. Niklas Emil og jeg tog toget mens Morten kørte i bil til Ribe. Åååh Niklas Emil var bare så betaget af det tog og det var bare så spændende det hele! Han snakkede og snakkede heeeele vejen om alt hvad han så. Det var bare en oplevelse!

Vi havde nogle skønne timer hos min søster. Ungerne legede og min søs og jeg blev brændt af i solen, avs.

Sidst på eftermiddagen kørte vi hjem til min papmor og far for at hygge der lidt og for at slippe nemt om ved aftensmaden ;) Niklas Emil nød besøget der. Fik leget med hunden, fodret fiskene og gik en tur med bedstemor så han fik både set heste og køer. Det er altid godt med en tur på landet.

Det var så den påske! Om jeg fatter hvor den blev af?? Men hyggelig det har den helt sikkert været!

Vi har været enormt dårlige til at tage billeder på det sidste. Rigtig pinligt. Det er kun blevet til et par billeder fra igår hvor Niklas Emil skulle på den første togtur. Så dem må I nøjes med.

Fortæl gerne om jeres påske og smid jeres billeder ind ;)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

TbCp

Ajjj hvor er han sød... helt vildt spændt på at køre med tog

Lyder som en dejlig påske i har haft!

Jeg har lavet en tråd, den anden dag, om vores påske så "gider" ikke til at skrive det igen det var noget med zootur bla bla bla.... køre i Carstens Landrover bla bla bla... som gik i stå bla bla... en tur til Langeland blaaaaa og påskeæg

Men smider da lige et par billeder fra dagene...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.