Godmorgen :)
Så er det (desværre) allerede hverdag igen for de fleste af jer. Feriedage går bare ALTID aaaaalt for hurtigt. Jeg håber I alle har nydt påsken med familien og alt hvad der dertil hører. Vejret har vi bestemt ikke kunne klage over i år. Det har jo bare været PERFEKT og jeg er sikker på det har gjort ferien dobbelt så god for os alle :)
I onsdags var jeg inde og blive opereret i håndledet. Dog kun et mindre indgreb. Jeg havde en såkaldt seneknude i mit højre håndled og den har jeg nu fået fjernet og er blevet lappet sammen igen. Jeg er derfor sygemeldt i 14 dage. Det er nu gået fint og min hånd er ved at have det nogenlunde igen. Dog er det vildt træls at være så handicappet. Det gør ikke ondt mere så glemmer lidt at jeg ikke er fit for fight pt. Jeg blir dog meget kræftigt mindet om det de gange jeg liiiige kommer til at prøve at løfte noget der vejer bare en smule eller hvis jeg kommer til at bøje i håndledet - av siger jeg bare!
Og ja vi er et kønt par herhjemme for Morten fik for ca 1 mdr siden en fiber (eller noget) i hans venstre skulder (Morten er venstrehåndet) og det er han stadig meget besværet af! Så der er rigtig mange ting vi bare ikke kan for tiden. Desværre går det nu mest udover Morten. Føler han må lave det hele og det er bare ikke særligt sjovt når jeg ved at han har smerter og han stadig spiser gigtpiller for at kunne holde det ud. Niklas Emil tar det heldigvis ret pænt at mor og far ikke altid liiiiige kan springe rundt for ham eller bære ham hele tiden.
Nå men det er vel ikke at klage over at det gode vejr fortsætter når nu jeg alligevel render hjemme. Jeg må vel gerne nyde det med forholdvis god samvittighed selvom huset efterhånden trænger til en kærlig hånd?
Skulle ellers ha været til frisør idag, men min frisør er desværre syg, æv.
Nå det var lige lidt herfra. Tror jeg lige laver en ny tråd der omhandler selve påsken for ellers blir denne vidst for roddet og lang ;)
God dag de damer.
Anmeld