Uhh er godt nok spændt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. april 2011

TbCp

På hvordan det kommer til at gå med Liva i børnehaven idag, uden ble!!!

Har sendt en ordentlig stak skiftetøj med hende og så håber jeg hun husker at sige til de voksne når hun skal på wc, så de kan hjælpe hende...

Det er dælme hårdt at komme igang igen efter ferien... kunne bare ikke falde i søvn igår, den var over 1 inden jeg sov og mit vækkeur ringede 5.20

Håber i får en god dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Barbamama

Hi hi jeg er sikker på at det nok skal gå fint!

Anmeld

26. april 2011

Rosa

- bare for en sikkerheds skyld  Men jeg er sikker på at hun klarer den superflot, så du kan få sovet i nat!

Anmeld

26. april 2011

olivia1009

Det skal hun nok klare uden problemer . Og sker der et uheld eller to så skidt pyt med det. Det syntes de ikke er særlig rart med våde bukser så tror det stopper helt af sig selv.

Er hun glad for børnehaven?

Hvor arbejder du nu?

Hej fra Tanja

Anmeld

26. april 2011

TbCp

Rosa skriver:

- bare for en sikkerheds skyld  Men jeg er sikker på at hun klarer den superflot, så du kan få sovet i nat!

Heh det var godt nok ikke derfor jeg ikke sov i nat... så spændt var jeg alligevel ikke

Men vil da gerne have lidt mere søvn!!!

Anmeld

26. april 2011

TbCp

olivia1009 skriver:

Det skal hun nok klare uden problemer . Og sker der et uheld eller to så skidt pyt med det. Det syntes de ikke er særlig rart med våde bukser så tror det stopper helt af sig selv.

Er hun glad for børnehaven?

Hvor arbejder du nu?

Hej fra Tanja

Jeg håber der ikke kommer for mange nederlag... og at hun er tryg nok til at bede de voksne om hjælp...

Hun er ikke super glad for børnehaven desværre, vil helst blive hjemme hos mig (jeg er privat dagplejer) og hun er lidt svær at aflevere. Men når først hun er der leger og hygger hun sig jo med de andre børn.

Anmeld

26. april 2011

Ni-ko-li-ne

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.