Kom nu udddd supermand!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.567 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Line Højdal

Hej tøser...
Håber i har haft en skøn påske - det har jeg, lige med én lillebitte undtagelse!!

Jeg nåede nemlig en hel babyfri påske - ikke at det var det jeg ønskede, men sådan blev det

Stadig ingen lillemand i mine arme og jeg er SÅ utålmodig!!
Dog kom der i dag et lille tegn på snarlig fødsel... Slimprioppen gik - så jeg håber virkelig på at der sker noget i løbet af i nat, i morgen eller bare MEGET snart

Er i dag 40+4 og det kan da bare ikke være meningen at jeg skal vente meget længere vel?? Jeg vil såååå gerne have min hjemmefødsel, så der er snart kun en uge at løbe på...

Ve-støv modtages derfor med kyshånd...

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Stine Raaholt

uhhh, kender ventetiden alt for godt... håber snart der sker noget for dig...

lige et spørgsmål - kan man ikke føde hjemme, hvis man gr for meget over tid - eller bliver sat i gang??

sender en masse vestøv

god solskinsdag til alle

Stine

Anmeld

26. april 2011

Line Højdal

Stine Raaholt skriver:

uhhh, kender ventetiden alt for godt... håber snart der sker noget for dig...

lige et spørgsmål - kan man ikke føde hjemme, hvis man gr for meget over tid - eller bliver sat i gang??

sender en masse vestøv

god solskinsdag til alle

Stine

Hej Stine

Man må kun føde hjemme hvis fødslen starter naturligt og hvis det er max 3 uger før termin, eller 2 uger efter... Går jeg længere tid og må sættes igang - så skal jeg på Holbæk og føde!! Meeen jeg er jo også "kun" 5 dage over tid i dag. Selvom det er RIGELIGT!!

Takker for ve-støvet... jeg håber på snarlig virkning

Line

Anmeld

26. april 2011

marijke85

håber at han snart kommer, det er bare de bedste i verden der er sket for os !!

Anmeld

26. april 2011

Rødhætte

Og masser af veestøv!!

Anmeld

27. april 2011

Stine Raaholt

Håber der snart sker noget.... krydser fingre for at du når at føde hjemme...

Kram Stine

Anmeld

27. april 2011

mortil4dejligepiger

Sender dig et kæmpe læs vestøv og en masse ønsker om en god og fantastisk hjemmefødsel MEGET snart

Anmeld

27. april 2011

deline

Sender også lige en masse ve tanker og en masse masse ve-støv så supermanden kommer ud til sin utålmodige mor

Kram Line

Anmeld

27. april 2011

_-Kathrine-_

Pipkukkeren skriver:

Hej tøser...
Håber i har haft en skøn påske - det har jeg, lige med én lillebitte undtagelse!!

Jeg nåede nemlig en hel babyfri påske - ikke at det var det jeg ønskede, men sådan blev det

Stadig ingen lillemand i mine arme og jeg er SÅ utålmodig!!
Dog kom der i dag et lille tegn på snarlig fødsel... Slimprioppen gik - så jeg håber virkelig på at der sker noget i løbet af i nat, i morgen eller bare MEGET snart

Er i dag 40+4 og det kan da bare ikke være meningen at jeg skal vente meget længere vel?? Jeg vil såååå gerne have min hjemmefødsel, så der er snart kun en uge at løbe på...

Ve-støv modtages derfor med kyshånd...

Line

Forstår dig bare så godt... dumme dumme ventetid - men tro mig....den er det værd

Spændende med slimproppen... min gik på terminsdagen og jeg fødte 4 dage efter

Du får lige en ordentlig spand ve-støv

Kathrine

Anmeld

27. april 2011

Line Højdal

Tak - i er sååå søde!!

Der er desværre intet nyt endnu, men i morgen kommer min jordemoder og så får jeg en omgang akupunktur - håber det lige gør det sidste!

Jeg har efterhånden temmelig ondt i min krop, så det er ikke vildt sjov mere. Men altså, der er jo ikke noget at gøre - der er kun én der bestemmer hvornår det skal være og han hører bestemt ikke efter hvad mor synes

Men jeg ved det er ventetiden værd og glæder mig bare til at få min supermand i armene... og meget meget gerne med hjemmefødsel!! Men mon ikke han kommer inden udgangen af denne uge

til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.