Så fik Tristan vand i lokkerne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. april 2011

JonTri

I går blev vores smuksak så døbt. Vi startede i kirken kl 9.15. Jeg skulle bære og under dåbssalmen sad jeg og prøvede at holde tårene tilbage... blev helt rørt, da jeg sad og gloede på min sovende dreng. Efter dåben kørte vi til Golf Salon Viborg, hvor vi skulle have buffet og ta selv soft ice - stort hit. Lige ved siden af ligger en tudse gammel have med stor legeplads... her nød vi det gode vejr, indtil turen gik hjem til os. Her havde jeg lavet en dåbskage og ALT for mange muffins (heldigt at Jonathan har afslutning i dagpleje i morgen... så skal ungerne dælme ha kage!)

Tristan klarede dagen fantastisk - det er først i dag vi har kunne mærke, at han nok var overstimuleret... svært at undgå. 

Vejret var jo helt fantastisk og stemningen var hyggelig og præcis så afslappet som forventet... sååå her er et par billeder fra dagen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

PeruBaby

Nej, hvor ser det hele fint ud!

Og Rikke, du burde vide det; man kan per definition ALDRIG få for mange muffins... børnene bliver helt vilde...

Og hvad med kagen? Havde du selv været kreativ? Den er rigtig flot!!

Tillykke med ham!

Anmeld

26. april 2011

JonTri

PeruBaby skriver:

Nej, hvor ser det hele fint ud!

Og Rikke, du burde vide det; man kan per definition ALDRIG få for mange muffins... børnene bliver helt vilde...

Og hvad med kagen? Havde du selv været kreativ? Den er rigtig flot!!

Tillykke med ham!

Jep det er mig, der har været kreativ - og for første gang. Neeej jeg burde vide det med kagerne - og ungerne havde ikke talt om andet end kage hele dagen, så jeg var dælme populær!!! havde alle 5 unger rendende i røven indtil jeg nåede køkkenet, hvor kagerne ku læsses af

Anmeld

26. april 2011

piadas

Det lyder da bare som en rigtig dejlig dag!

Og så er jeg altså vildt misundelig på kagen - den er bare flot! NU skal jeg altså også i gang med at prøve!

Anmeld

28. april 2011

JonTri

piadas skriver:

Det lyder da bare som en rigtig dejlig dag!

Og så er jeg altså vildt misundelig på kagen - den er bare flot! NU skal jeg altså også i gang med at prøve!

Det var en skøn dag. Og det med kagen... det er faktisk ikke sååå svært at brygge sådan en kage... længe leve you tube - det er MANGE videoer med fif osv

Anmeld

1. maj 2011

CA

Stort tillykke med ham! Sikke nogle hyggelige billeder! Han ser skæg ud på nr. 2, sådan lidt "her er varmt og jeg har kjole på, skulle vi få spist den kage der eller hvad?"

Og apropo kage: WOW for en kage! Jeg MÅ altså snart prøve det der... Hvor køber du tingene henne?

Anmeld

1. maj 2011

JonTri

Carina87 skriver:

Stort tillykke med ham! Sikke nogle hyggelige billeder! Han ser skæg ud på nr. 2, sådan lidt "her er varmt og jeg har kjole på, skulle vi få spist den kage der eller hvad?"

Og apropo kage: WOW for en kage! Jeg MÅ altså snart prøve det der... Hvor køber du tingene henne?

Ha ha takker.

Det er lidt hyggeligt med de kager, men man skal ha lidt tålmodighed!!! Jeg har lånt lidt og ellers har jeg købt farver og sådan ved specialkøbmanden i Aarhus... de har også en hj side. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.