Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogle der har erfaring med at købe børnetøj på Zara.dk. De har så meget fint.
Mine bruger str. 92. Dvs. de bruger nok mest str. 86, men køber det gerne lidt stort.
Hvilken størrelse skal jeg så gå efter. Str. 18-24 mdr. Eller hvordan?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej, altså var slet ikke klar over at de solgte børnetøj.. altså.. nu bruger jeg jo bare penge..
N&J skriver: Ej, altså var slet ikke klar over at de solgte børnetøj.. altså.. nu bruger jeg jo bare penge..
Det ER SÅ FINT!
mangler trøjer/cardigans og sommerhatte..
KaMa skriver: Det ER SÅ FINT! mangler trøjer/cardigans og sommerhatte..
Ejjj jeg vist heller ikke man kunne købe det online.. Altså jeg har arbejdet i zara på strøget engang og kan huske, at deres størrelser var meget småt i størrelserne..
bagger26 skriver: Ejjj jeg vist heller ikke man kunne købe det online.. Altså jeg har arbejdet i zara på strøget engang og kan huske, at deres størrelser var meget småt i størrelserne..
TAK!
Så ved du måske, hvad en str. 18-24 mdr svarer til i cm størrelser (86 eller 92)
KaMa skriver: TAK! Så ved du måske, hvad en str. 18-24 mdr svarer til i cm størrelser (86 eller 92)
åhh nej er ikke stærk i børnestørrelserne, var i den afd der hedder trf.. Men ved, at voksen str var i hvert fald en str mindre end danske str..
har du forresten set at der er en str guide, der kan du se deres tøj i cm...
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductGuideSizeAjaxView?catalogId=11552&idTypeSize=3&langId=-1&storeId=11718
bagger26 skriver: har du forresten set at der er en str guide, der kan du se deres tøj i cm... http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductGuideSizeAjaxView?catalogId=11552&idTypeSize=3&langId=-1&storeId=11718
Årrh tak. Det havde jeg slet ikke set. Så skal jeg altså en størrelse op. Fedt, du skrev.
Købte et par bermuda jeans ( tror jeg de hedder ) til min søn i zara. Han passer ca en 86 og snart 92 og skulle ha' en 24-36 mdr ( 94 cm ) for at kunne passe dem til sommer
KaMa skriver: Årrh tak. Det havde jeg slet ikke set. Så skal jeg altså en størrelse op. Fedt, du skrev.
Var så lidt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128