Zara.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.887 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Vial

Nogle der har erfaring med at købe børnetøj på Zara.dk. De har så meget fint.

Mine bruger str. 92. Dvs. de bruger nok mest str. 86, men køber det gerne lidt stort.

Hvilken størrelse skal jeg så gå efter. Str. 18-24 mdr. Eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

N&J

Ej, altså var slet ikke klar over at de solgte børnetøj.. altså.. nu bruger jeg jo bare penge.. 

Anmeld

25. april 2011

Vial

N&J skriver:

Ej, altså var slet ikke klar over at de solgte børnetøj.. altså.. nu bruger jeg jo bare penge.. 

Det ER SÅ FINT!

mangler trøjer/cardigans og sommerhatte..

Anmeld

25. april 2011

bagger26

KaMa skriver:

Det ER SÅ FINT!

mangler trøjer/cardigans og sommerhatte..

Ejjj jeg vist heller ikke man kunne købe det online.. Altså jeg har arbejdet i zara på strøget engang og kan huske, at deres størrelser var meget småt i størrelserne..

Anmeld

25. april 2011

Vial

bagger26 skriver:

Ejjj jeg vist heller ikke man kunne købe det online.. Altså jeg har arbejdet i zara på strøget engang og kan huske, at deres størrelser var meget småt i størrelserne..

TAK!

Så ved du måske, hvad en str. 18-24 mdr svarer til i cm størrelser (86 eller 92)

Anmeld

25. april 2011

bagger26

KaMa skriver:

TAK!

Så ved du måske, hvad en str. 18-24 mdr svarer til i cm størrelser (86 eller 92)

åhh nej er ikke stærk i børnestørrelserne, var i den afd der hedder trf.. Men ved, at voksen str var i hvert fald en str mindre end danske str..  

Anmeld

25. april 2011

bagger26

25. april 2011

Vial

bagger26 skriver:

har du forresten set at der er en str guide, der kan du se deres tøj i cm...

http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductGuideSizeAjaxView?catalogId=11552&idTypeSize=3&langId=-1&storeId=11718

Årrh tak. Det havde jeg slet ikke set. Så skal jeg altså en størrelse op. Fedt, du skrev.

Anmeld

25. april 2011

Phoenix

Købte et par bermuda jeans ( tror jeg de hedder ) til min søn i zara. Han passer ca en 86 og snart 92 og skulle ha' en 24-36 mdr ( 94 cm ) for at kunne passe dem til sommer

Anmeld

25. april 2011

bagger26

KaMa skriver:

Årrh tak. Det havde jeg slet ikke set. Så skal jeg altså en størrelse op. Fedt, du skrev.

Var så lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.