Skære tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. april 2011

lucas<3

Aften piger.. Har lige et spørgsmål, lucas er begyndt og skære tænder er det fordi han gummer klør eller er det fler tænder på vej? Hva kan jeg gøre så han ikke gør det.? Go' aften alle sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Hvem?

luppe-laban skriver:

Aften piger.. Har lige et spørgsmål, lucas er begyndt og skære tænder er det fordi han gummer klør eller er det fler tænder på vej? Hva kan jeg gøre så han ikke gør det.? Go' aften alle sammen.

Tror ikke der er meget du kan gøre, det er "bare" en fase, men det lyder bare voldsomt, Lauge gjorde det også meeeeeget en overgang, men det er heldigvis holdt igen

Anmeld

25. april 2011

lucas<3

SanneBoe skriver:

Tror ikke der er meget du kan gøre, det er "bare" en fase, men det lyder bare voldsomt, Lauge gjorde det også meeeeeget en overgang, men det er heldigvis holdt igen

Ja det lyder vildt. Han begyndte helt og bløde. Så blev helt nervøs over det..

Anmeld

25. april 2011

Hvem?

luppe-laban skriver:

Ja det lyder vildt. Han begyndte helt og bløde. Så blev helt nervøs over det..

Jeg fik kuldegysninger hver gang Lauge gjorde det, jeg troede vitterligt at tænderne faldt ud af munden på ham, hold op det bragede, men jeg fandt desværre ikke en løsning på det, men han holdt forholdsvis også hurtigt igen

Anmeld

25. april 2011

lucas<3

SanneBoe skriver:

Jeg fik kuldegysninger hver gang Lauge gjorde det, jeg troede vitterligt at tænderne faldt ud af munden på ham, hold op det bragede, men jeg fandt desværre ikke en løsning på det, men han holdt forholdsvis også hurtigt igen

Okay.. Hvor gammel var han da han gjorder det.? Håbet lucas stopper snart. Det er såen en træls lyd..

Anmeld

25. april 2011

Hvem?

luppe-laban skriver:

Okay.. Hvor gammel var han da han gjorder det.? Håbet lucas stopper snart. Det er såen en træls lyd..

Bob bob, tror han har været omkring en 10 mdr, måske. Der omkring, tror jeg

Anmeld

25. april 2011

lucas<3

SanneBoe skriver:

Bob bob, tror han har været omkring en 10 mdr, måske. Der omkring, tror jeg

Okay..

Anmeld

25. april 2011

Turtles

Bruger han sut??

Jeg kom sutten i munden på vores søn når han gjorde det, da det gør fysisk ondt på mig at høre når nogle skære tænder

Han gør det ikke længere nu. Han er 15mdr.

Anmeld

25. april 2011

Hvem?

Turtles skriver:

Bruger han sut??

Jeg kom sutten i munden på vores søn når han gjorde det, da det gør fysisk ondt på mig at høre når nogle skære tænder

Han gør det ikke længere nu. Han er 15mdr.

Det råd tænkte jeg selvfølgelig ikke li på, da min egen ikke bruger sut

Men go' idé

Anmeld

25. april 2011

saxa

Åhh det gjorde min den store også meget dengang hun havde fået de 4 fortænder.. En fase.. Ja.. Og så tror jeg, at de sys det er lidt sjovt det siger lyde når de gør det.

Har nu en lillemand på knap 8mdr der gør det samme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.