Hvorfor hoster hun sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.514 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Papaya

Hej med jer derude!

Jeg har en dejlig pige på snart 6 mdr. den skønneste af dem alle. Hun har jo fundet ud af at hun kan en masse og laver en masse lyde osv. Men der er en ting der er begyndt at irritere moderen her.. Hun hoster helt vildt, men det er ikke kraftigt.. Det er faktisk meget blidt, og det har stået på i en uges tid nu. Ved ikke om det er fordi hun har fundet ud af at hun kan det eller fordi der er noget der driller hende. Er der nogen af jer der kan nikke genkendende til det?? Jeg har tænkt mig at lade det være en uges tid med og se om hun stadig hoster.. Hvis hun gør vil jeg kontakte SP i første omgang. Nå, men håber at i kan hjælpe lidt.. Ellers fortsat god aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Bare mig..

Altså, jeg kan jo af gode grunde ikke sige hvad det er.. Men min datter hostede også da hun var omkring den alder.. Men hun gjorde det bevist, og grinede når hun gjorde det...

Tot og ofte sprang jeg op, hvis hun lå selv, men så opdagede jeg, at det bare var den her lyd hun havde fundet ud af at sige..

Og jeg har hørt om flere børn, der hoster for sjovt

Men ja, vent lige en uges tid, og bliver det værre, jamen så kontakt SP.

Du kan også prøve og hoste efter hende, og se om hun gør det igen, eller måske griner af dig, og forsøger at hoste selv

Anmeld

25. april 2011

Papaya

Nicolinesmor170510 skriver:

Altså, jeg kan jo af gode grunde ikke sige hvad det er.. Men min datter hostede også da hun var omkring den alder.. Men hun gjorde det bevist, og grinede når hun gjorde det...

Tot og ofte sprang jeg op, hvis hun lå selv, men så opdagede jeg, at det bare var den her lyd hun havde fundet ud af at sige..

Og jeg har hørt om flere børn, der hoster for sjovt

Men ja, vent lige en uges tid, og bliver det værre, jamen så kontakt SP.

Du kan også prøve og hoste efter hende, og se om hun gør det igen, eller måske griner af dig, og forsøger at hoste selv

Nåh ja, det var da en god ide at prøve det.. hehe, det havde jeg da ikke lige tænkt over. Men det vil jeg da prøve på hende, måske synes hun det bare at det er sjovt..

Anmeld

25. april 2011

Bare mig..

Prisana skriver:

Nåh ja, det var da en god ide at prøve det.. hehe, det havde jeg da ikke lige tænkt over. Men det vil jeg da prøve på hende, måske synes hun det bare at det er sjovt..

Min synes i hvertfald det var hamrende sjovt... Efter noget tid, fandt hun andre lyde og kom væk fra den der trælse hoste, for når det så er "rigtig" hoste, så tror man ikke på dem hihi

Anmeld

25. april 2011

Clisolka

Hej med jer derude!

Jeg har en dejlig pige på snart 6 mdr. den skønneste af dem alle. Hun har jo fundet ud af at hun kan en masse og laver en masse lyde osv. Men der er en ting der er begyndt at irritere moderen her.. Hun hoster helt vildt, men det er ikke kraftigt.. Det er faktisk meget blidt, og det har stået på i en uges tid nu. Ved ikke om det er fordi hun har fundet ud af at hun kan det eller fordi der er noget der driller hende. Er der nogen af jer der kan nikke genkendende til det?? Jeg har tænkt mig at lade det være en uges tid med og se om hun stadig hoster.. Hvis hun gør vil jeg kontakte SP i første omgang. Nå, men håber at i kan hjælpe lidt.. Ellers fortsat god aften.

Isabella på 6 mrd hoster også bevidst - og storgriner bagefter 

Hun har snart haft gjort det i et stykke tid... Synes straks lyden, hvor hun trækker vejret ind - og der kommer en lyd samtidig er meget værre 

Anmeld

25. april 2011

Papaya

Hvor er det sjovt at de gør det.. hehe.. men nu begynder jeg også at tro mere og mere på at min hun gør det for sjovt.. kan ikke afprøve det før i morgen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.