Silikonebryster efter en gravilitet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.501 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. april 2011

MissBee

Hej

Jeg ville høre om der var ngen erfaringer derude med hvordan silikone bryster ser ud efter en fødsel og evt en amning?

Jeg er ret så bekymret for at de lige pludselig hænger nede på maven af en og ser slidte og trætte ud...

nogen der har været gavid og havde silikone inden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Carl-Emil's mor

Er super meget en skam at man ikke kan svare ano fordi tør sku ikke give dit et ærligt svar med de piger jeg kender der har børn og silikone fordi ved ikke om de kommer forbi og ønsker jo ikke at støde nogen

Anmeld

25. april 2011

Chewy

MissBee skriver:

Hej

Jeg ville høre om der var ngen erfaringer derude med hvordan silikone bryster ser ud efter en fødsel og evt en amning?

Jeg er ret så bekymret for at de lige pludselig hænger nede på maven af en og ser slidte og trætte ud...

nogen der har været gavid og havde silikone inden?

Hejsa,

Jeg har fået lavet bryster, men har kun været mor og ammet i 10 dage nu, så kan ikke helt svare dig. Jeg kan bare sige, at jeg har haft fint succes med at amme (hvis det skulle være én af dine bekymringer) og indtil videre virker de ikke til at have forandret sig. Lidt vil de jo forandre sig - lige som alle andre bryster - men de ligner indtil videre helt sig selv. Jeg har en veninde, der havde fået bryster og siden har ammet to børn, og hendes er kun blevet flottere, hvis du spørger mig - de ser mere naturlige ud, det er det eneste.

Jeg ved dog, at det er meget normalt, at kvinder vælger at få dem lavet større efter, de har fået de børn, de skal have, for at få "udlignet" den ekstra plads som amningen har givet....

Håber det gav dig lidt

Anmeld

26. april 2011

MissBee

Hej

Tak for svar, amningen er ikke det vigtigste for mig ,da jeg ikke tror jeg kommer til at kunne holde det ud..  jeg får meget svære  fornemmelser hvis min kæreste bare slikker på dem så tror slet ik jeg ville kunne holde det ud med en baby der sutter og suger...  De er blevet overfølsomme efter silikonen.

Det virker ellers ret romantisk og jeg har da klart tænk mig a prøve men nu må vi se..

Hvor mange cup str. er du vokset med mælk osv?

del 2, jeg har ikke mulighed for at lave dem størrere  end de er nu. 705ml var max når brysten ik skal være bredere end kroppen...

Men hænger din venindes bryster nu var mælken er væk igen???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.