Hvad pokker gør jeg lige med den bandit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. april 2011

linemus

Sofie er vant til at ligge i spænd i flyverdragt og dyne ude i barnevognen, men nu hvor det er blevet varmt, har hun kun en trøje på under selen. Så nu er hun - det ellers så nemme barn - slet ikke til at putte til middag

Idag havde vi sovet lidt længe, så vi sprang morgenluren over, hvilken også snart skal skæres helt væk, så hun var pænt træt efter frokosten. Jeg lagde hende ud i barnevognen, som jeg plejer, men fluks efter hun var blevet lagt, vendte hun rundt og satte sig op. Hun sad så i laaaang tid og kiggede rundt og moslede lidt, og fik sig så drejet et par gange rundt i selen, så jeg måtte ud og vikle hende ud Hun fik lov til at sidde ude i vognen i laaaang til, inden hun endelig faldt omkuld.

Juhuu, tænkte vi, men kun knap en halv time senere vågnede hun og begyndte at mosle rundt igen denne gang grædende. Jeg prøvede at gå med hende - i rigtig lang tid - men hun græd bare og satte sig op. Tilsidst gav jeg op og tog hende med ind. Hun var bare pylret og træt hele eftermiddagen Og det tog så heller ikke lang tid for hende at falde i søvn, da hun kom ud igen et par timer efter.

Men ih, hvor var det da træls! Jeg er spændt på, hvordan det går i dp imorgen. Hun plejer jo at sove 3,5-4 timer, så der er noget af et spring ned til 0,5 time. Har I prøvet denne moslen med jeres unger? Nogle gode råd til, hvordan jeg får hende til at blive liggende? Gaffa?

Knus Line - lettere desperat (og meget desperat i middags)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

dorthemus

Gaffa ja, god idé

Tror du ikke bare, at de lige skal vænne sig til den måde at blive puttet på uden en dyne o.lign.?  Runa mosler også rundt som en sindssyg, men jeg tror altså det drejer sig om tilvænning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.