Mareridt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. april 2011

AnneBJ

Kan spædbørn (lidt over 3 uger) have mareridt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

henh01

Nej det kan de ikke. Men de kan have ondt i maven

Anmeld

25. april 2011

lukasmor

AnneBJ skriver:

Kan spædbørn (lidt over 3 uger) have mareridt?

Ja det har jeg fået at vide af SP at de godt kan

Anmeld

25. april 2011

henh01

Lukasmor skriver:

Ja det har jeg fået at vide af SP at de godt kan

Når de er under 1 mdr har de ingen anelse om hvornår de sover og hvornår de ikke sover. Hvad der sker og ikke sker. Jeg har fået af vide at pga disse omstændigheder kan barnet ikke have mareridt som sådan. De bearbejder ALLE indtryk i løbet af en dag og det kan måske være derfor de er urolige.. Kan man kalde det mareridt?

Anmeld

25. april 2011

lukasmor

henh01 skriver:

Når de er under 1 mdr har de ingen anelse om hvornår de sover og hvornår de ikke sover. Hvad der sker og ikke sker. Jeg har fået af vide at pga disse omstændigheder kan barnet ikke have mareridt som sådan. De bearbejder ALLE indtryk i løbet af en dag og det kan måske være derfor de er urolige.. Kan man kalde det mareridt?

Har ingen anelse.. Jeg spurgte SP fordi jeg engang havde hørt om det og hun sagde at det kunne de godt have.. Men jeg tænker også at de vel ikke ved hvad der er godt og skidt, eller? Nå, uanset hvad så kan jeg kun sige hvad jeg har fået at vide

Anmeld

25. april 2011

henh01

Lukasmor skriver:

Har ingen anelse.. Jeg spurgte SP fordi jeg engang havde hørt om det og hun sagde at det kunne de godt have.. Men jeg tænker også at de vel ikke ved hvad der er godt og skidt, eller? Nå, uanset hvad så kan jeg kun sige hvad jeg har fået at vide

griner... næh jeg tror ikke det ved hvad der er godt og skidt. Men måske er de i stand til at mærke hvad der er rart og ikke rart.. Hmm...

Anmeld

25. april 2011

lukasmor

henh01 skriver:

griner... næh jeg tror ikke det ved hvad der er godt og skidt. Men måske er de i stand til at mærke hvad der er rart og ikke rart.. Hmm...

Måske ? Tja, må ind og læse om det et sted

Anmeld

25. april 2011

AnneBJ

Jeg tænker det samme - hvordan ved de det er en "dårlig drøm"?

Vi har bare en lille basse som vågner med et SKRIG nogle gange - og på tidspunkter hvor han ikke har ondt, for jeg kan tydeligt se og mærke på hans krop hvornår det gør ondt i maven.

Men han kunne måske godt være ved at ramme et tigerspring, og generelt bare have mange ting at bearbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.