Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super fin tremmeseng fra Babydan. White wash. I meget god stand, ingen nævneværdige skrammer. ¨
UDEN madras (Du må alligevel ikke lade dit barn sove på en brugt madras )
250 kr (Nypris 1600). Kan afhentes i Randers.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HOV. Billede selvfølgelig!! Kommer her
Super flot seng. Ska der en speciel madras ti den ? For kan jo se at den runder lidt i begge ender..
Sikke en fin seng.. En kæmpe skam du bor så langt væk
Mor til 'en, og nu snart 2 :o) skriver: Super flot seng. Ska der en speciel madras ti den ? For kan jo se at den runder lidt i begge ender..
Hej
Der findes en madras som passer til, men den koster 600 kr. Ved man kan købe den på nettet. Man kan også klippe hjørnene af en helt alm skummadras så den passer. Den er 120 cm på det længste sted, så en alm madras passer i længden.
Elmer&Amy skriver: Sikke en fin seng.. En kæmpe skam du bor så langt væk
Tak. Ja, den kan nok ikke lige sådan sendes
ej hvorfor er jeg ikke gravidFor waw hvor er det fin.Og bor ikke andet en 20 min væk
Kruse90 skriver: ej hvorfor er jeg ikke gravidFor waw hvor er det fin.Og bor ikke andet en 20 min væk
Håber snart det bliver din tur . Og hvem ved, det kan jo være jeg ikke har fået solgt den til den tid
Palaja skriver: Håber snart det bliver din tur . Og hvem ved, det kan jo være jeg ikke har fået solgt den til den tid
Har sendt dig en pb
Sengen er stadig til salg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128