2 spørsgmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Zeus

Hvorfor skal de have en body på indenunder tøjet? Er det en speciel grund til det? Jeg tænker på her i varmen osv

Og min lille pige har fået sin første tand  Men skal der tandpasta på tandbørsten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

L.J.L

Zeus skriver:

Hvorfor skal de have en body på indenunder tøjet? Er det en speciel grund til det? Jeg tænker på her i varmen osv

Og min lille pige har fået sin første tand  Men skal der tandpasta på tandbørsten?

Det kommer an på hvpr varmt det er. Vores søn har aldrig haft en body under hans natdragter eks. Han har om vinteren haft body på under en bluse. Nu her i de her dage har han kun en kort ærmet body på med bukser.

Tandpasta kan du bruge zendium det er den de fleste børnetandlæger anbefaler, men brug så meget der svarer til babys lillefingernegl

Anmeld

25. april 2011

Sitrani

Zeus skriver:

Hmm.. vil da komme med et par bud....

Bodyen er vel egentlig en slags undertøj, og holder bleen på plads.. Men hvis du synes hun er meget varm, så enten nøjes med bodyen eller ta' den af, og så må hun bare ha' bleen på inden under bukser..

Mht. den lille tand, så synes jeg umiddelbart det er op til dig... du kan nøjes med at komme en lille smule tandpasta på, men ved ikke om det er nødvendigt for én tand..?!

Anmeld

25. april 2011

Fru'Rugaard

Det er jo helt op til dig om dit barn skal have body på
Min erfaring er bare at bleen sidder bedst når der er en body på- vores datter har somregel- bukser, bluse og en kortærmet body på, eller bukser og en langærmet body på.
men her hvor det er så varmt, så har hun bare bukser og kortærmet body på og nogle gange en bluse på udenover (vi er ikke begyndt med sommertøjet endnu)

Rikke- Mor til Maja på 1 år

Anmeld

25. april 2011

Fru'Rugaard

Hov- jeg havde da helt glemt dit sidste spørgsmål
Tandpasta skal bruges fra første dag tanden bryder frem og bare en smule tandpasta, og helst zendium classic, ikke børnetandpasta, da det er meget sødt

Anmeld

25. april 2011

Zeus

Tak for svar allesammen

Det er fordi vi bruger en tandpasta med 1450 fm (er det fm, eller hedder det noget andet? Det der tal bagpå), fordi min ældste har porøse tænder, så den SKAL ligge over 1400.. Men tænkte bare, at det måske var lige stærkt nok, til en lille baby-tand, og kom så i tvivl om, om de overhovedet skulle have tandpasta på, når de var så små, fordi de jo sluger det bagefter   Men så suser vi da ud og får købt noget zendium imorgen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.