mit barns far er homoseksuel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Hold da op.. Det var sgu en af de lidt mere specielle! Jo, hvis det forholder sig så sort på hvidt som du skriver det, at de to kun gik fra hinanden for at han sku finde en pige at få et barn med, så er det da udnyttelse på et højt plan.. Men på nuværende tidspunkt er der vel ikke så meget du kan stille op.. Du vil vel gerne have at de to (far og søn) har kontakt? Jeg tror at du med tiden bliver nødt til at acceptere at det er sådan det hele forholder sig.. Så længe han er en go far.. Men du skal jo samtidig også have med i dine tanker at du kommer til at skulle have ham i dit liv resten af livet.. Og der må da unægteligt være nogle følelser i klemme som du måske skulle få talt med ham om? Det er altså ingen måde at behandle et andet menneske på!! håber du har nogle der støtter dig..

der er ingen tvivl om han er den bedste far for mit barn og har set barnet fra barnet var 2 dage og så 2 gange i ugen af 2 timer pr gang,

og viser ikke min vrede overhovedet, lever med det, men den frygtelige tanke er der stadig,

men ved kun hvad han sagde til mig, og han var rigtig ond da han fortalte det han var så kold og sagde at han intet følte for mig og bla bla bla og det kun var derfor, om det er sandt ved jeg ike, men ved da de er kærester

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Anonym trådstarter

fønix skriver:

Hold da op sikke et fjols, det er da på ingen måde okay han har gjort det og hvordan kan han finde på det! at have gjort det!

kan godt forstå du væmmes ved ham!! ved ikke lige hvad du skal gøre men ville lige give dig en kæmpe krammer

mange tak

Anmeld

25. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

har slet intet imod han er bøsse, overhovedet, men dem måde han har gjort tingene ja så hader jeg ham pt, men viser det bestemt ikke overfor mit barn da mit barn kun skal have det gode af sin far, og ja han er dejlig kærlig osv, og den bedste far for mit barn, 

men det hænger stadig ved,,

men han vil ike snakke om tingene, han vil kun snakke om barnet og når den bette sover går han så får aldrig snakket selvom jeg gerne ville

Nej..det er jeg helt klar over..altså at du intet har imod at han er bøsse..det er tilliden, der har fået et knæk, og det er noget helt andet.

Men..prøv dog om ikke du kan få løsnet knuden lidt op og så få sat ham ned til en kop kaffe og en snak.
Sig lige ud til ham at du trænger til en snak...sig at I jo har et barn sammen og derfor også bør tale sammen. Og lad så være med at skælde ud, men TAL roligt og velovervejet om tingene.
Start i det små.
Han har jo nok dårlig samvittighed og har ikke lyst til en konflikt, derfor vil han ikke snakke.

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Ej nej nej nej nej! Det er da bare helt forkert!!!

Det kan han bare ikke tillade sig!!! Var godt nok også blevet ked af det og vred, hvis det var mig!!! Det er da en kæmpe løgn, og han har virkelig udnyttet dig på det groveste!

Tror da ikke det er helt svært for bøsser, at finde en kvinde, som de kan have et barn med - altså nærmest en rugemor... men at du slet ikke har fået noget at vide, eller er blevet spurgt, og bare troet han var heteroseksuel og din kæreste... det synes jeg er SÅ vild en ting at gøre mod et andet menneske!!!

ja og så, så lang tid, det er ikke kun en måned men år!

men det er væmmeligt. det væreste er at jeg ikke har kunne se det

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

- skriver:

Er det bevidst at han bare skulle finde en og knalde gravid og så gå fra og være FAR med DADDY ved siden af, så det da absolut grov udnyttelse.....

han fortalte mig koldt da jeg var i 25 uge at nu kunne jeg jo ikke få abort mere og heller ikek sen abort så nu var han sikker og fortalte mig alt om den mange kæreste osv, han var så kold, 

om det er sandt ved jeg ikke, ved bare han er kærester med ham der fidusen

Anmeld

25. april 2011

Sitrani

Anonym skriver:

ja og så, så lang tid, det er ikke kun en måned men år!

men det er væmmeligt. det væreste er at jeg ikke har kunne se det

men hvordan skulle du næsten kunne se det.... man regner jo med at folk er ærlige, når man har været sammen med dem i flere år... utroligt at han har "gidet" det.. altså at spille skuespil så længe, bare for at få et barn, og så på sådan en uægte måde!!! Fatter det bare ikke.... jeg mener, manden må da virkelig have haft det svært på en eller anden måde - han er homoseksuel, men har skulle dyrke sex med dig, og ikke hans "rigtige kæreste" i flere år... virker fanme underligt..... altså ikke fordi jeg mener du er svær at dyrke sex med, forstå mig ret  Den må være ret svær at tilgive!!!

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Hvor længe var I kærester? Jeg forstår ikke helt, at man kan have et forhold til en fra "det andet hold". Han har da virkelig gået ind for det!!

Kan det ikke være noget han siger for at såre dig? Han må jo være biseksuel under alle omstædigheder, når han har kunne have et seksuelt forhold til dig.

Mærkelig mand.

mødte ham får 2½ år siden blev kærester efter 2 mdr

han fortalte mig det da jeg var 25 uger henne at nu kunne jeg hverken få alm eller sen abort så nu kunne han fortælle mig det, dagen efter jeg havde fået hele historien var de i forhold, har mødt ham fyren, og de går og kysser og gramser på gaden osv,

om historien er 100& sandt ved jeg ikk, men de er sammen nu osv

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Kan godt forstå dine følelser.... Føj det kan han ikke være bekendt! Og tænk han har kunne skjule det.....

Men du er nød til at tænke positivt. I har idag en skøn søn sammen, også må du ligge det andet bag dig.... Det vil kræve lidt tid, men for jer alles skyld er det bedst....

Og tænk sig, at en bøsse vælger lige netop dig til at blive mor til hans barn, det er sku da noget af en tillidserklæring og skøn bekræftelse....  Er nød til at se lidt positivt på det!

føler mig bare så udnyttet, men han serr vores barnn og har gjort det side den bette var 2 dage 2-3 gange i ugen

men det væreste er at faren og hans nye kæreste går og kysser og gramser på gaden har intet imod bøsser men man behøver ikk tage hinanden på numeren og alle andrre steder,,

men han er en super far

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nej..det er jeg helt klar over..altså at du intet har imod at han er bøsse..det er tilliden, der har fået et knæk, og det er noget helt andet.

Men..prøv dog om ikke du kan få løsnet knuden lidt op og så få sat ham ned til en kop kaffe og en snak.
Sig lige ud til ham at du trænger til en snak...sig at I jo har et barn sammen og derfor også bør tale sammen. Og lad så være med at skælde ud, men TAL roligt og velovervejet om tingene.
Start i det små.
Han har jo nok dårlig samvittighed og har ikke lyst til en konflikt, derfor vil han ikke snakke.

vil heller ikk skælde ud overhovedet der lægger ikk til min natur(:

men må hive fat i ham imorgen når han kommer og ser til den bette,

føler mig efterhånden indebrændt med det her

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

men hvordan skulle du næsten kunne se det.... man regner jo med at folk er ærlige, når man har været sammen med dem i flere år... utroligt at han har "gidet" det.. altså at spille skuespil så længe, bare for at få et barn, og så på sådan en uægte måde!!! Fatter det bare ikke.... jeg mener, manden må da virkelig have haft det svært på en eller anden måde - han er homoseksuel, men har skulle dyrke sex med dig, og ikke hans "rigtige kæreste" i flere år... virker fanme underligt..... altså ikke fordi jeg mener du er svær at dyrke sex med, forstå mig ret  Den må være ret svær at tilgive!!!

forstår dig, har samme tanke og har haft det siden jeg fik det at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.