1.gangs :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. april 2011

200310

Hej Hej allesammen...Jeg er nu i uge 35+6, og har de sidste par dage haft en underlig fornemmelse i kroppen, samt smerte over lænden og mens. Ligende smerter.. Er det tegn på fødslen er ved at gå i gang, eller har det ingen betydning??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Sitrani

200310 skriver:

Hej Hej allesammen...Jeg er nu i uge 35+6, og har de sidste par dage haft en underlig fornemmelse i kroppen, samt smerte over lænden og mens. Ligende smerter.. Er det tegn på fødslen er ved at gå i gang, eller har det ingen betydning??

umiddelbart tror jeg det er din krop der stille og roligt forbereder sig til fødsel.... hvis du var i fødsel, så tror jeg du ville have mere ondt, og måske ikke være i tvivl.... men det er bare et bud - der er jo ikke så længe til din termin, såååå...

Anmeld

25. april 2011

SussieThyssen

200310 skriver:

Jeg vil tro, at din krop er igang med at forberede sig, men derfor behøver det bestemt ikke at gå igang foreløbig.
Når barnet rykker længere ned i bækkenet og "løsnehormonerne", der skal blødgøre senen, der holder de to bækkenhalvdele sammen begynder at arbejde for alvor, så får man typisk de der smerter hen over lænen, flere plukveer, ømhed i muskler og led, samt ofte menslignende smerter.
Alt sammen er helt normalt.
Man sover også dårligere fordi kroppen er beslastet og lige meget hvordan man næsten anbringer sig, så vågner man hver anden time fordi det gør ondt et eller andet sted
Men heldigvis er du da nu så tæt på, at det er til at se en ende på.

Men hvorom alting er..hvis du er urolig, så ring til FG og få en snak med dem...hellere engang for meget end engang for lidt, for det er lidt for tidligt at levere bebsen endnu..den må godt blive derinde en 2-3 uger endnu.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. april 2011

200310

Jeg er ikke urolig eller nervøs, han er meget aktiv der inde så er sikker på han har det godt der inde.. Men dejligt det er kroppen der så småt begynder at forberede sig:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.