Ja, nu kommer der endnu en..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Williams'Mor

Hej med jer folkens!!

Nu kommer dette spørgsmål op endnu engang!!
ER DET NOGLE DER HAR TIP TIL AT FÅ VANDET TIL AT GÅ ELLER NOGET?!

Jeg ved godt alt det med at han kommer når han er parat og selv vil osv. Men jeg kan bare ikke veeeeente længere!! Skriv gerne hvis i kender et eller trick eller noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Sitrani

tror de fleste "tricks" er ammestue-historier, og slet ikke holder.... altså gå en tur, dyrke sex, rende op og ned ad trapper, hoppe osv. Han kommer bare når han kommer - tror ikke du kan gøre hverken fra eller til!  Men  til dig!!

Anmeld

25. april 2011

signe.

Williams'Mor skriver:

Hej med jer folkens!!

Nu kommer dette spørgsmål op endnu engang!!
ER DET NOGLE DER HAR TIP TIL AT FÅ VANDET TIL AT GÅ ELLER NOGET?!

Jeg ved godt alt det med at han kommer når han er parat og selv vil osv. Men jeg kan bare ikke veeeeente længere!! Skriv gerne hvis i kender et eller trick eller noget

dyrke sex, har jeg læst skulle virke

Anmeld

25. april 2011

Worldwide

Ked af at sige det, men bebse kommer når bebse vil Som min jdm sagde så virker de der gamle husmorråd osv altså ikke! Lad være med at gå laaaange ture, hoppe rundt, spise stærkt mad osv osv, gør det fordi du har lyst til det Spar' alle de krafter du kan til fødeslen, du får virkelig brug for det!

Anmeld

25. april 2011

malenecl

Jeg kigger med søde, jeg er satme også utålmodig!!

Anmeld

25. april 2011

miinimeal

bedste tip er enden afslapning(;(erfaring mit vand gik da jeg sov)

eller stå op, buk dig ned ligesom du skal tage et stykke vasketøj fra en kurv på gulvet, stræk dig på stå på tær og armene op i luften, gør det nogle gange, alt efter hvad du kan holde til, (det gik min mor igang af)

eller puds vinduer(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.