Hej piger.. 
Jeg har et forslag - nogen der er med på en "gravid-gruppe"?? Jeg synes der er mange mødregrupper, men har endnu ikke set nogen gravid-grupper? Altså piger/kvinder der mødes MENS de er gravide? Ved ikke om det bare er mig, der ikke har lagt mærke til nogen gruppe, men synes ikke jeg kan se nogen 
Derfor ville jeg høre, om der er nogen, evt. fra Fyn, som havde lyst til, at mødes???
Her er lidt om mig:
Jeg er 24 år, og er gravid i uge 30+2 i dag
Jeg er nærmest nyuddannet pædagog - blev færdig her i januar, men har været på dagpenge siden pga. graviditet..
Jeg bor i Svendborg sammen med min kæreste, og er oprindeligt født og opvokset i Odense, så der kommer jeg også meget.. Det ville være fedt, hvis der var nogen mellem 20 og 30, så vi er lidt i samme alder?
Grunden til jeg opretter denne tråd er fordi, at jeg ikke selv har nogen veninder, der enten har børn eller er gravide, og derfor har de veninder jeg nu engang har, stadig travlt med studier, arbejde og by-ture, hvilket jeg jo ikke rigtig er en del af længere - så tænkte man kunne finde nogle nye veninder, som var i samme situation, som én selv?
Venlig hilsen,
Sille 
Anmeld