Thailand rejse, hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.395 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. april 2011

henh01

Hej

Vi skal til Thailand til næste år og fejrer mine forældres sølvbryllup. Hvor skal man tage hen i Thailand?

Og hvilke rejse selskaber har de billigste rejser?

Hvad har du/I betalt for Jeres billetter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Carl-Emil's mor

Synes I skal overveje Bali  Har været i både Thailand og på Bali og jeg synes at Bali overgår Thailand fordi Thailand snart er så gennemrejst af så mange mennesker.. Meeeeen det er jo stadigvæk et utrolig fascinerende land  Vil klart anbefale BravoTours, har rejst med dem før og de behandler deres ansat bedre end så mange af de andre firmaer (er selv uddannet guide i 09)

Anmeld

25. april 2011

quindelist

henh01 skriver:

Hej

Vi skal til Thailand til næste år og fejrer mine forældres sølvbryllup. Hvor skal man tage hen i Thailand?

Og hvilke rejse selskaber har de billigste rejser?

Hvad har du/I betalt for Jeres billetter?

Vi har rejst med Apollo et par gange og har været glade for dem, men de sidste gange vi har været afsted har vi selv arrangeret.

Kan anbefale det nordlige Thailand, eller Koh Chang. Der er ikke så turistet som fx på Phuket.
Lidt storbyferie i Bangkok er absolut heller ikke det værste man kan udsætte sig selv for.

Anmeld

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Har været i Phuket og vil fraråde det hvis i skal på romantisk ferie. Der er super smukt og lækkert, men også enormt turistet. 

Jeg rejse med Thai airways. Kan ik huske hvem der udbød billetterne, men vi betalte ca. 6000 pr. person mener jeg. Det er en del år siden.

Anmeld

25. april 2011

Pullemulle

Hvor i skal tage hen afhænger meget af hvilken tid på året i tager afsted.

Jeg har selv været på Phuket i december 09 og var enormt tilfreds med stedet, men turistet Vi rejste med Thai Airways og mener at billetterne kostede omkring 6000 pr. pers.

Synes du skal tjekke her. Jeg synes det er okay priser, det er inkl. hotel

http://www.startour.dk/rejse/thailand/?season=sommer-2011

Anmeld

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Pullemulle skriver:

Hvor i skal tage hen afhænger meget af hvilken tid på året i tager afsted.

Jeg har selv været på Phuket i december 09 og var enormt tilfreds med stedet, men turistet Vi rejste med Thai Airways og mener at billetterne kostede omkring 6000 pr. pers.

Synes du skal tjekke her. Jeg synes det er okay priser, det er inkl. hotel

http://www.startour.dk/rejse/thailand/?season=sommer-2011

Det har nok været fuldstændig samme typer billetter vi har haft 

Anmeld

25. april 2011

jeansmummie

Hej er opvokset der syntes helt klart i skal tage til phuket og opleve det der henne hvis man er til afslappende familie og bade ferie ! Der er så smukt og samfundet er så varme mennesker! Og man kan stadig gå på markeder osv.

Anmeld

25. april 2011

jeansmummie

Også er der nord thailand hvor der er knap så mange mennesker, Og ved man hører meget skidt og Bangkok men der er faktisk fedt der hvis man er til storby ferier

Anmeld

25. april 2011

modesty

Du må altså give lidt mere konkret info end det dér ;-)

Det kommer jo helt, helt an på hvad I er til? Charterferie med pizza og guide-underholdning eller stille og rolige afslappede palmeøer? Air condition og boblebad eller fan i loftet og koldtvandsbade?

Vil I købe en pakkerejse eller bestille flybilletter og bungalows for sig? Hvornår skal I afsted? Hvad er jeres budget?

Man kan finde ALT i Thailand. Både massiv charter og helt stille og roligt. Superluksus og super basic. Der er masser af meget lidt turistede øer, specielt hvis I tager helt ned sydpå. Der er skønt.

Bangkok er en superfed by hvis man er til storbyferie. Jeg plejer at flyve til Bangkok, være der i en uges tid, og tage videre ned sydpå med et indenrigsfly (det er ret billigt at flyve indenrigs).

Flybilletterne DK-Thailand er ikke billige. En tommelfingerregel i vintermånederne er vel omkring de 7.000 kr. Man kan være heldig at finde afbuds flybilletter på charterselskaberne helt ned til cirka 3.000 kr., men det skal I absolut ikke satse på hvis I skal afsted en hel familie.

Jeg plejer at bruge da.momondo.com til billetter. Og så kan det også ind imellem betale sig at ringe til Apollo, Tyrkiet Eksperten og mytravel og høre hvad deres billetter koster.

Anmeld

25. april 2011

henh01

modesty skriver:

Du må altså give lidt mere konkret info end det dér ;-)

Det kommer jo helt, helt an på hvad I er til? Charterferie med pizza og guide-underholdning eller stille og rolige afslappede palmeøer? Air condition og boblebad eller fan i loftet og koldtvandsbade?

Vil I købe en pakkerejse eller bestille flybilletter og bungalows for sig? Hvornår skal I afsted? Hvad er jeres budget?

Man kan finde ALT i Thailand. Både massiv charter og helt stille og roligt. Superluksus og super basic. Der er masser af meget lidt turistede øer, specielt hvis I tager helt ned sydpå. Der er skønt.

Bangkok er en superfed by hvis man er til storbyferie. Jeg plejer at flyve til Bangkok, være der i en uges tid, og tage videre ned sydpå med et indenrigsfly (det er ret billigt at flyve indenrigs).

Flybilletterne DK-Thailand er ikke billige. En tommelfingerregel i vintermånederne er vel omkring de 7.000 kr. Man kan være heldig at finde afbuds flybilletter på charterselskaberne helt ned til cirka 3.000 kr., men det skal I absolut ikke satse på hvis I skal afsted en hel familie.

Jeg plejer at bruge da.momondo.com til billetter. Og så kan det også ind imellem betale sig at ringe til Apollo, Tyrkiet Eksperten og mytravel og høre hvad deres billetter koster.

vi vil have pakkerejse.

Skal af sted enten i juli eller i okt/nov

Vi vil gerne der er shoppe muligheder, en lækker pool og en skøn strand. Ja det er vel hvad vi har af kriterier.. Og så helst med et direkte fly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.