der kan da være noget om det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Isabella_mor

nu læste jeg lige denne artikkel igennem og jeg kan da godt se at der er meget af det der er sandt... HER

hvordan er jeres holdning til det spørgsmål som de stiller nederst i artiklen... 

personligt vil jeg da hellere have at mit barn har tøj på der er egnet til at kunne blive leget i og evt også gå i stykker...  så pædagogerne kan passe på børnene og ikke deres tøj... børn skal have lov til at lege.. det skal deres tøjstil ikke forhindre... 

god debat...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Nettemor

enig. det er børnene der skal tænkes på og ikke deres tøj. hvis ikke det må blive beskidt eller få en flænge osv så hører det ikke til i børnehaven

Anmeld

25. april 2011

Koen.

For at svare på spørgsmålene, så ja, jeg køber modetøj til min datter som nogen gange er ret dyrt, men jeg går ikke i spåner over det bliver slidt eller går i stykker, for sådan er det bare med børn Og gik hun i nogen form for daginst. så forventede jeg IKKE at der skulle passe bedre på tøjet eller noget

Anmeld

25. april 2011

Bondepigen

Min datters DP'er har af og til spurgt om det er tøj eller sko min datter må lege i, så nu har jeg sagt til hende, at jeg ikke giver hende tøj på der ikke må leges i, så det skal hun ikke tænke på.

Måske hun har oplevet det med andre forældre siden hun spørger... Men det synes jeg bestemt ikke er deres opgave. Børn skal da have lov at røre sig!

Anmeld

25. april 2011

Miss Tina

Må tilstå at jeg bliver harm over at der findes forældre der køber tøj/sko der ikke må leges i, der kan dog være noget der er til særlige lejlligheder og fint med det. Men mener ikke at man som forældre giver tøj på i BH, som ikke må leges i.

Jeg køber det jeg kan lide, om det så er en bluse til 20,- eller 200,- det er helt lige meget. Tøj/sko bliver købt for at blive brugt.

Anmeld

25. april 2011

twinny

Miss Tina skriver:

Må tilstå at jeg bliver harm over at der findes forældre der køber tøj/sko der ikke må leges i, der kan dog være noget der er til særlige lejlligheder og fint med det. Men mener ikke at man som forældre giver tøj på i BH, som ikke må leges i.

Jeg køber det jeg kan lide, om det så er en bluse til 20,- eller 200,- det er helt lige meget. Tøj/sko bliver købt for at blive brugt.

enig.....

Anmeld

25. april 2011

JustAnotherName

En fordel ved at købe tøjet brugt. Det har ikke været nær så dyrt, og så bliver man ikke så ked af det, hvis det får en tusch-streg eller et stink af kødsovsen på, som ikke kan gå af igen

Jeg kan GODT lide modetøj, men har ikke råd til selv at gå ud og købe en garderobe af det dyre tøj helt fra nyt. Så jeg har en del "arve/genbrugs-tøj". Så mine børn er pænt klædt på i lækkert tøj, men de skal have lov til at lege og fjolle ligeså tosset de vil - Uanset hvad de er klædt i.

Og nej, jeg forventer ikke at pædagogerne tager nogle særlige hensyn!

Anmeld

25. april 2011

Bellinda89

Jeg vil ike sige jeg direkte køber modetøj til min datter. Jeg køb det jeg synes er pænt , om det så er fra føtex..

Det tøj jeg sender Celina med på i vuggestuen , må gerne blive beskidt , og slidt.. Så længe hun har hygget sig , så har det ingen betydning. Tøj er til for at blive brugt. og børn sviner sig til , det er svært at undgå , og synes bestemt heller ikke det skal ungås

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.