Vil ikke vende sig,eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. april 2011

LBK

Min datter er næsten 5 måneder.. Hun er en MEGET livlig pige som man altid kan forvente ligger i den modsatte ende af tæppet end den man har lagt hende i.

Men sagen er den at jeg ikke kan få hende til at vende sig fra maven til ryggen.. Hun er SÅÅÅÅÅ tæt på... hun vrider simpelhen sin krop så meget at jeg nogle gange tænker "hold da op nu knækker hun snart på midten".. og alt sammen for at få fat i det stykke legetøj der ligger over hendes hoved....

Men vende sig vil hun altså ikke. Nogle gange når jeg skubber hende bliver hun TOSSET.

Nogle gode ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

afrobabies

L_K skriver:

Min datter er næsten 5 måneder.. Hun er en MEGET livlig pige som man altid kan forvente ligger i den modsatte ende af tæppet end den man har lagt hende i.

Men sagen er den at jeg ikke kan få hende til at vende sig fra maven til ryggen.. Hun er SÅÅÅÅÅ tæt på... hun vrider simpelhen sin krop så meget at jeg nogle gange tænker "hold da op nu knækker hun snart på midten".. og alt sammen for at få fat i det stykke legetøj der ligger over hendes hoved....

Men vende sig vil hun altså ikke. Nogle gange når jeg skubber hende bliver hun TOSSET.

Nogle gode ideer

Du må bare blive ved med at lokke med noget legetøj, så hun bliver nødt til at vende sig, og så måske bare lige give en lille hjælpende hånd, men det lyder til at hun er meget ivrig, så det skal nok komme, alle børn er jo forskellige

Anmeld

25. april 2011

Tina&Laura

L_K skriver:

Nogle gode ideer

Vores Laura er 6½ måned og har først lige fået smag for det.
Hun har også hele tiden være livlig og sprællende, men hun ville ikke vende sig.
Lok lidt med legetøj og pludselig en dag kommer det bare. 

Anmeld

25. april 2011

hc=k

Der er altså nogle børn som slet ikke triller. Min søn var en af de børn og nu er han så 2 år og kan alt det kan skal kunne.

Måske er hun bare et barn der ikke triller, men som så kan så meget andet.

Anmeld

25. april 2011

LBK

Ja jeg må prøve at være tålmodig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.