Nu har jeg det endelig okay

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Kruse90

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vidste ik du havde haft det så skidt. De dumme bivirkninger! SUK!!

Dejligt du har det bedre søde 

neeej Har heller ikke rigtig været på, har jo været det påske halløj osv.
Og før jeg fik det skidt har jeg gået i haven og nydt ferien, så har faktisk ikke være så meget på:

Hvordan har du det smukke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kruse90 skriver:

neeej Har heller ikke rigtig været på, har jo været det påske halløj osv.
Og før jeg fik det skidt har jeg gået i haven og nydt ferien, så har faktisk ikke være så meget på:

Hvordan har du det smukke?

Jeg har det godt. I dag har været slem, men igår var stortset uden kvalme og jeg fik spist både is og thaimad. Store sager 

Det var heldigt for sviger var jo på besøg og tog hjem i dag. Havde været pænt irriterende hvis jeg havde kastet op og haft kvalme igår, hvor vi var sammen hele dagen.

Svigermor -Farmor græd i øvrigt af lykke da hun fik nyheden 

Hvornår skal du ned på klinikken og scannes igen? 

Anmeld

25. april 2011

Kruse90

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg har det godt. I dag har været slem, men igår var stortset uden kvalme og jeg fik spist både is og thaimad. Store sager 

Det var heldigt for sviger var jo på besøg og tog hjem i dag. Havde været pænt irriterende hvis jeg havde kastet op og haft kvalme igår, hvor vi var sammen hele dagen.

Svigermor -Farmor græd i øvrigt af lykke da hun fik nyheden 

Hvornår skal du ned på klinikken og scannes igen? 

sådan smukke
Hvordan fortalte i det?

Jeg skal derned på lørdag

Anmeld

25. april 2011

SD

Kruse90 skriver:

Ja jeg har simpelthen haft sådan en uudholdelig hovedpine, i 4 stive dage Havde så kvalme igår. FEDT vi var hos Jans familie.
Da jeg havde det så skidt, og skulle stikke mig selv osv. valgte vi at fortælle hans søskende det.
Der har jo været nogle gange, hvor jeg ikke har været med, grundet jeg simpelthen ikke har haft overskuddet, eller lysten til at vise mig ude når jeg havde det skidt.
De tog det meget pænt, og glæder sig vidst også en smule

Men måtte lige dele det påskeæg jeg fik af svigermor og svigerfar
Det var kun os piger der fik, og så måtte vi selv bestemme og vi ville dele med drengene hehe

Glemte også at skrive at jeg endelig har det okay, og hovedpinen er lettet ENDELIG!
SEEEEE

Det er skønt at få det hele delt med familien. Alting blir så meget lettere, og man kan bedre sige til og fra.

Skønt med påskeæg og godt at du har fået det bedre

Anmeld

25. april 2011

Kruse90

StineDegn skriver:

Det er skønt at få det hele delt med familien. Alting blir så meget lettere, og man kan bedre sige til og fra.

Skønt med påskeæg og godt at du har fået det bedre

Ja det syntes jeg også.
Det lettede også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.