misslea skriver:
Rigtig glædelig 2. påskedag derude!!!!!
Tænk engang... min lille bitte sveskemus er blevet ½ ÅÅÅRRR her d. 12. april... og nu er hun bare SLET ikke så lille mere!!!
Vi har haft et par øv-uger med alt for meget sygdom hos den lille frøken!!!
Det hele startede den dag, hvor vi skulle fejre, at min søster blev færdig som kandidat i antropologi. Wilma fik pludselig knap 40 i feber, og var bare RIGTIG plaget (selvfølgelig)!!! Det varede et par dage med høj feber - ikke feber - høj feber - ikke feber, og da hun endelig blev nogenunde frisk igen, begyndte den værste hoste jeg længe har hørt!!! Øv bøv - afsted til lægen, som kunne konstatere, at vores lille stakkels datter var rød på både øre og hals!!! Vi fik pencilin til hende, som heldigvis hjalp hurtigt!!! Der var ikke noget på lungerne, så hosten var "bare" forkølelse!!
Nårrh... men nu er lillefisen ved at være ovenpå igen!!! Heldigvis er hun MEGA MEGA sej, og tager sygdom i stiv arm!!! Hun blir faktisk ikke pjævset... bare UTROLIG træt... og kan sove stort set hele dagen...!!! OG... hun kan åbanbart ikke blive for syg til at spise.. hahah!!!! Hun spiser samme store mængder mad, selvom hun har 40 i feber
!!!! (hvilket vidst også kan ses på hendes runde former)... hihi!!!
Wilma vejer nu ca. 9,5 kg og er ca. 70 cm lang!!!
Ellers går det bare helt fantastisk her!!!! Wilma er jordens lækreste unge (hvis man spørger os.. hahah), og hun er altid glad og MEGET snaksagelig!!! Jøsses munden står ikke stille på hende overhovedet... hun sir' lyde KONSTANT!!!

Hun har kunne sidde helt selv siden hun var 5½ måned, og ruller og vender sig konstant og hele tiden!!! Der er ingen tvivl om, at hun vil frem i verden... 
D. 2. april blev Wilma døbt, og det var den aller bedste dag!!!
https://www.baby.dk/debat/100552pi1/daab-og-navngivningsfest/vores-datter-blev-doebt-den-skoenneste-dag--billeder.aspx
Til slut kommer der lige de nyeste billeder af vores lille vidunder!!!