Tatoo til minde om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.632 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Talbutikken

Min dejlige datter, den er ikke helt færdig mangler stadigvæk fødsels og dødsdato.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Shibby

Det er en rigtig flot tato..Husker tydeligt artiklen i ude og hjemme   Værste nyhed længe..12 år er ingenting..Plus du var højgravid.. Syntes det er en sød tanke at du ville tatoveres for at ære og mindes din datter

Et helt liv på jorden,er kun en dag i himlen,-så i ses i morgen Den sætning holdte mig kørerne efter tabet af min førstefødte søn..I morgen..Det er kun til i morgen..Det klare jeg..Og dag for dag lærte jeg at leve igen..Ikke på samme måde som før,-men jeg lærte at leve..Håber på en bedre fremtid for jeres familie.. 

Anmeld

24. april 2011

Mira0911

Flot tattoo... 

Anmeld

25. april 2011

Christina.78

Vil også have tattoveret begge mine børns navne..min engel i himlens og min guldklump på jordens..

Anmeld

25. april 2011

Bshizzle

Hvor er den bare smuk !!..
Dejligt minde at få lavet..

Jeg skal selv ha lavet et armbånd ligende med min søn's navn på når jeg er færdig med at være gravid og amme.. mm.
...Men skal osse ha en af den lille Ny.. ved endnu ik hvorden skal være.. måske med i det armbånd på en måde.. Hm....

Smuk er din tattoo ihvertifald!  

Anmeld

25. april 2011

Jonna1979

en ting der aldrig kan blive taget fra dig  det må have været en underlig tid sorgen over din datter samtidig med at skulle kunne glæde sig over det nye lille vidunder

Det må være en mors værste mararidt men fed tatovering du vil elske den 

Anmeld

25. april 2011

JuelZ

Hvor er den smuk <3

Anmeld

14. maj 2011

Vinker

Talbutikken skriver:

Min dejlige datter, den er ikke helt færdig mangler stadigvæk fødsels og dødsdato.

Meget smuk tatoo

Anmeld

14. maj 2011

Ryberg

hvor er den flot!

Anmeld

14. maj 2011

Talbutikken

Mange tak for alle jeres søde kommentare omkring min tusse, det vil jeg vidregive til min svigerinde som har lavet den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.