Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
IsjaLuna skriver: Neeeeej for fint ! Tillykke med jeres store dreng Og er du gal han bliver jo druknet i gaver !!! En rigtig forkælet lille bandit, og hvor er den sej han ferrari bil :p hehe tillykke tillykke
Neeeeej for fint ! Tillykke med jeres store dreng Og er du gal han bliver jo druknet i gaver !!! En rigtig forkælet lille bandit, og hvor er den sej han ferrari bil :p hehe tillykke tillykke
Taaaak smukke
det er jo også hans første fødselsdag
- ja, jeg synes også den er fed.. manden ville ha'det skulle være sådan en istedet for en peter plys det også lidt mere drenget.. hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jemion skriver: Tillykke med ham
Tillykke med ham
Tak smukke
ZamanogDania skriver: Tillykke igen søde. Sikkert en fin fødselsdag I har holdt til hamEr sku vildt med hans cykel. Sådan en har vi skrevet i Danias liste.
Tillykke igen søde. Sikkert en fin fødselsdag I har holdt til hamEr sku vildt med hans cykel. Sådan en har vi skrevet i Danias liste.
Tak sødeste
- den er også skide smart - da den kan laves om til tre forskellige cykler ( min mor fortalte lige at den også fås i lyserød 
CamillaRH skriver: Tak sødeste - den er også skide smart - da den kan laves om til tre forskellige cykler ( min mor fortalte lige at den også fås i lyserød 
Tillykke med din søn!
DAs mor skriver: Tillykke med din søn!
Tusind tak
ZamanogDania skriver: Har set den i lyserød. Det os den jeg ønsker mig eller "Dania" ønsker sig hahaha
Har set den i lyserød. Det os den jeg ønsker mig eller "Dania" ønsker sig hahaha
Ha ha ha ha
tillykke med knægten smukke
Kruse90 skriver: tillykke med knægten smukke
Tak søde
CamillaRH skriver: Taaaak smukke det er jo også hans første fødselsdag - ja, jeg synes også den er fed.. manden ville ha'det skulle være sådan en istedet for en peter plys det også lidt mere drenget.. hehe
Haha ja, Peter Plys er nok mere i din smag end drengen :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128