Brug babytegn til for tidligt fødte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. april 2011

nanawinther

Hej alle,

Som kunne være interesseret i at hjælpe sit barn et skridt nærmere en forbedret kommunikation. 

Jeg tager rundt og holder foredrag i mødregrupper, samt hjælper familier med at inddrage babytegnsprog i deres dagligdag for at optimere kommunikationen og interaktionen mellem voksen og barn.

Det er et faktum at rigtig mange børn som er for tidlig født kan være længere tid om at udvikle det talte sprog. Her kan jeg hjælpe til at give jer nogle redskaber til at hjælpe barnet med at kommunikere og til at gøre det lettere at forstå dit barns behov og undgå frustrationer, ved hjælp af babytegnsprog.

Undersøgelser fra USA viser at det styrker barnets IQ og man ikke sænker det talte sprog, støtter blot op om det ved at kommunikere med barnets hænder før verbaliteten er udviklet.

Er du interesseret i en vejledning enten som enkelt familie eller som mødregruppe, kommer jeg gerne ud og giver jeg nogle redskaber til at arbejde videre med babytegnsprog.

Hvis du vil vide mere, så send endelig en mail til mig og du vil høre mere.

Min mail er: wintherlyster@gmail.com

- Disse kurser udbydes ikke kun til forældre med for tidligt fødte børn, men også til børn som er født til tiden. Det er kun en hjælp til hele familien i kommunkarionen med sit barn. Og det vil give dit barn øget velvære og selvværd fordi det føler sig hørt og forstået så tidligt.

Med venlig hilsen Nana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

liwsmor

nanawinther skriver:

Hej alle,

Som kunne være interesseret i at hjælpe sit barn et skridt nærmere en forbedret kommunikation. 

Jeg tager rundt og holder foredrag i mødregrupper, samt hjælper familier med at inddrage babytegnsprog i deres dagligdag for at optimere kommunikationen og interaktionen mellem voksen og barn.

Det er et faktum at rigtig mange børn som er for tidlig født kan være længere tid om at udvikle det talte sprog. Her kan jeg hjælpe til at give jer nogle redskaber til at hjælpe barnet med at kommunikere og til at gøre det lettere at forstå dit barns behov og undgå frustrationer, ved hjælp af babytegnsprog.

Undersøgelser fra USA viser at det styrker barnets IQ og man ikke sænker det talte sprog, støtter blot op om det ved at kommunikere med barnets hænder før verbaliteten er udviklet.

Er du interesseret i en vejledning enten som enkelt familie eller som mødregruppe, kommer jeg gerne ud og giver jeg nogle redskaber til at arbejde videre med babytegnsprog.

Hvis du vil vide mere, så send endelig en mail til mig og du vil høre mere.

Min mail er: wintherlyster@gmail.com

- Disse kurser udbydes ikke kun til forældre med for tidligt fødte børn, men også til børn som er født til tiden. Det er kun en hjælp til hele familien i kommunkarionen med sit barn. Og det vil give dit barn øget velvære og selvværd fordi det føler sig hørt og forstået så tidligt.

Med venlig hilsen Nana

hvad koster du få ud? hvad aldre skal børnene have før du regner med det hjælper

Anmeld

25. april 2011

nanawinther

Hejsa  

Principielt kan man starte fra barnet bliver født, men mit udgangspunkt, for at begynde at vise barnet tegn er fra de er 5-6 mdr. gamle. Man kan også sagtens starte senere, så vil man hurtigere opleve en respons fra sit barn, så motorikken er mere på plads.

Kurset varer godt 1½ time (hvis jeg tager ud i mødregrupper, tit længere da der altid lige skal ammes osv. men det tages der højde for selvfølgelig) og indeholder et oplæg med teori og praksis, og erfaringer fra andre forældre som bruger Babytegnsprog. På kurset udleveres et kompendium med tegn og gode tips og disse tegn gennemgåes, så I kan komme godt igang derhjemme med Babytegnsprog.

Det koster 300 kr. pr. person (500 kr. for par) og er indklusiv kompendium med illustration af 40 tegn, samt gode tips, når I skal i gang derhjemme. Hvis man kan samle 5 personer i en mødregruppe kan man sagtens få det for 1000 kr. og så 200 kr. pr. mand derudover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.