Hvad skal jeg huske/gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Den lykkelige

Nu læste jeg lige i en anden tråd om en der spurgte til noget om man måtte holde sit barn på hovedet.. Havde jeg aldrig ville gøre med min datter.. men kommer nu i tvivl om der er nogle ting jeg skal gøre for at hun udvikler sig bedst.. altså nogle gode ting man kan gøre med/for hende.. Hun er 2 måneder.. men er da nervøs for om jeg gør for lidt.. Altså hun bliver meget stimuleret med syn og høre sansen osv.. men med kroppen og fysikken.. hvad skal man gøre eller huske?? og hvorfor.. kom endelig med råd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Vingummien

Puha er så meget man kan gøre.

Ligge på maven, men det kender du nok godt

Ligge hend epå ryggen på et godt underlag, hive meget svagt op i hendes arme, så hendes hoved letter lidt fra underlaget.

Ellers prøv og søg på nettet

Anmeld

24. april 2011

Den lykkelige

Vingummien skriver:

Puha er så meget man kan gøre.

Ligge på maven, men det kender du nok godt

Ligge hend epå ryggen på et godt underlag, hive meget svagt op i hendes arme, så hendes hoved letter lidt fra underlaget.

Ellers prøv og søg på nettet

Ja lægge hende på maven gør vi tit så hun træner nakken.. men den anden havde jeg ikke hørt om.. Tak

Anmeld

24. april 2011

lukasmor

Holde sit barn på hovedet? Har jeg aldrig hørt om.. Hvorfor vil man gøre det?

Anmeld

24. april 2011

Vingummien

Den lykkelige skriver:

Ja lægge hende på maven gør vi tit så hun træner nakken.. men den anden havde jeg ikke hørt om.. Tak

Så lidt, styrker kroppen, men skal kun op og så ned igen, ikke holde den stilling i længere tid

Anmeld

24. april 2011

Kløver

jeg har en bog fra politikkens forlag der hedder leg med din baby, den kan anbefales, der står bla under 0-3 mdr det med at løfte barnet på hovedet, og lægge barnet på et lagen og så enten snurre barnet rundt eller være 2 og vugge frem og tilbage (sidelæns, sådan lidt hængekøje agtigt)

så er der jo de almindelige råd om at ligge meget på maven, og huske at vende hovedet skiftevis når de sover på ryggen

Anmeld

24. april 2011

dorthemus

Jeg har vendt bunden i vejret på Runa siden hun var et par måneder...i starten stille og roligt  Det har jeg gjort for at styrke hendes motorik mest muligt.

Læs her:

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/5978-motorik-vend-bunden-i-vejret-pa-baby?Udvikling=

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.