Har i haft en god påske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Vingummien

Det har vi

Super god, nu har vi jo så være hjemme i 14 dage, grundet knægten har været syg jo, men har nu været god alligevel

Vi har været ude og se lidt på dyr, bla i ree park, hvor vi kiggede på farlige løver og brugte mega lang tid på atg vente på mad men sådan er det når man har en skør kæreste der ikke er til madpakker

Og så var jeg jo lige i kbh oh besøge den fantastiske familie derover, hold da op ungerne er blevet store, og sikke Julius er begyndt at ligne sin dejlige søster, både med en fast mening og af udseende, dejlige unger

Så lure hverdagen jo snart lige om hjørnet igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

anna-jonas

Din påske lyder sgu' lidt bedre end min, Sus. Jeg har arbejdet lør, søn...................og skal arbejde mand og tirs. ØV!!!!

Anmeld

24. april 2011

Vingummien

anna-jonas skriver:

Din påske lyder sgu' lidt bedre end min, Sus. Jeg har arbejdet lør, søn...................og skal arbejde mand og tirs. ØV!!!!

Ej hvor surt, håber du snart kan få revance

Anmeld

24. april 2011

JustAnotherName

Vi har NYYYDT at have fri, og at vejret har været så ekstremt godt

Der er blevet ordnet en masse praktisk, bla. har Kenneth fået malet alt træværket udenfor og ordnet havemøblerne, så de er klar til en ny sæson.

Så har vi ellers bare været meget ude. Leget i have og gået ture.
Været på legeplads og i parken og spise is, osv.

Idag fik vi så besøg af Ida + Annika og Lina, og Julie + Viktor og Vera.

Imorgen kommer min mor til morgenmad. Bagefter overrasker vi hende med en tur i Ree-park. Så skal vi se på alle dyrene og have grillmad (medbragt).

Derefter (altså imorgen) tager min mor børnene med sig hjem på mini-ferie. Så de skal sove hos mormor et par dage, og holde forlænget påskeferie - heldige børn.

Imens kører hverdagen videre herhjemme.
Men jo uden børn der skal hentes og afleves.

Vi henter dem igen på onsdag, hvor det så er min mors fødselsdag.
Så skal hun selvfølgelig også lige fejres   

Så alt ialt har det været en FANTASTISK påske, må man sige

Anmeld

25. april 2011

Rosa

Hoold nu ferie, hvor har vi nydt det! Det har bare været så lækkert at have fri, især fordi vi kun havde lagt et minimum af planer, så hver dag var åben for lige havd vi havde lyst til. I forgårs sov Jonte igennem 9-6.30 for første gang, og vi håber at han gentager succes'en meget snart 

Men vi har grillet og spist is og været i parken og på legepladsen, haft gæster til middag og set gode film - perfekt!!! 

Anmeld

25. april 2011

lion

Vingummien skriver:

Det har vi

Super god, nu har vi jo så være hjemme i 14 dage, grundet knægten har været syg jo, men har nu været god alligevel

Vi har været ude og se lidt på dyr, bla i ree park, hvor vi kiggede på farlige løver og brugte mega lang tid på atg vente på mad men sådan er det når man har en skør kæreste der ikke er til madpakker

Og så var jeg jo lige i kbh oh besøge den fantastiske familie derover, hold da op ungerne er blevet store, og sikke Julius er begyndt at ligne sin dejlige søster, både med en fast mening og af udseende, dejlige unger

Så lure hverdagen jo snart lige om hjørnet igen

Vi har haft en dejlig påske.

Vi fik jo besøg af dig, og det var hyggeligt.

Vi har været sammen med bedstefar Jørgen og hygget os.

Vi var på Bakken i går, sammen med bedstefar, min søster, svoger og mine 2 små nevøer.

Bakken turen var hyggelig, vi havde taget mad med, og Cassandra og Patrick skulle prøve en masse ting, og Cassandra hørte ok efter det meste af tiden, Julius prøvede også lidt og synes det var ok. Men jeg har desværre ingen billeder der fra, da vores kamera er i stykker. Min søster tog nogen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.