Hvilken farve hår kunne være flot til mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

annec

Dinna88 skriver:

Det er ret svært at vurdere ud fra billeder. Hvad er din naturlige hårfarve? Jeg holder stærkt på at man skal holde sig til hvad man er født med - så en blondine skal ikke være sorthåret, og en sorthåret skal ikke være blondine.  Derudover så synes jeg du skal prøve en måske 4-5 forskellige toner i dit hår, så det ikke bliver et tungt "tæppe" der bare hænger - hvilket man skal være rigtig forsigtig med, når man har så langt hår! 

Ofte kan det være rigtig pænt med en enkelt tone rød i, som striber.

Jeg har i virkeligheden lyst hår.

og har ikke så langt hår rigtigt, det er extensions. Har nemlig rimelig kort hår, og det bryder jeg mig bare ikke om Men har altid extensions i næsten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

annec

Pullemulle skriver:

Jeg synes at en rødbrun farve vil klæde dig godt

Har jeg nemlig også tænkt rigtig meget på

Anmeld

24. april 2011

Saram

Sallisørøver skriver:

en lidt mere lys brun med spil i håret ala dette

Anmeld

24. april 2011

Dinna88

annec skriver:

Jeg har i virkeligheden lyst hår.

og har ikke så langt hår rigtigt, det er extensions. Har nemlig rimelig kort hår, og det bryder jeg mig bare ikke om Men har altid extensions i næsten

Så tror jeg, uden at kunne vurdere det ud fra billederne, at lysere hår er pænest. Sådan lidt generelt set på det  

Nu kan jeg desværre ikke vise dig et billede af det, men jeg kender en der har en lys leverpostej normalt. Hun afblegede det FULDSTÆNDIG og det var, rent ud sagt, forfærdeligt. Men så gik hun til frisøren og fik de der 4-5 forskellige toner, både lyst og lidt mørkere, i samt et par enkelte helt mørke orange striber i, der kun kunne ses i det rette lys. Og det så ikke naturligt ud, men sat op imod at hun både har haft det afbleget og sort - så ser det mere naturlige bedre ud.

Anmeld

24. april 2011

MichellaMalou

kender det alt for godt  

men synes os den du har nu er flot men ellers en rødbrun hårfarve kunne nok os være pænt. jeg har selv en million forskellige farver i mit hår heh og er os selv rigtig lys håret

Anmeld

24. april 2011

annec

MichellaMalou skriver:

kender det alt for godt  

men synes os den du har nu er flot men ellers en rødbrun hårfarve kunne nok os være pænt. jeg har selv en million forskellige farver i mit hår heh og er os selv rigtig lys håret

Ja Overvejer også meget det rødbrune

Anmeld

24. april 2011

Vingummien

Syntes det der er pænt til dig, men tror det der røde hår der er så moderne pt kunne være flot til dig også

Anmeld

24. april 2011

annec

Vingummien skriver:

Syntes det der er pænt til dig, men tror det der røde hår der er så moderne pt kunne være flot til dig også

Altså helt rødt?

Anmeld

24. april 2011

Vingummien

annec skriver:

Altså helt rødt?

Ja knald rødt

Anmeld

24. april 2011

MichellaMalou

annec skriver:

Ja Overvejer også meget det rødbrune

jeg har selv sådan sort under også chokoladebrun og med røde striber men lignere meget det er rød alt det øverste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.