Nu skal det sgu være

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Vivian87

Er lige startet med Madlog idag, håber virkelig det kan hjælpe mig! Har taget omkring 30 kg. på de sidste par år og nu skal de altså af igen!!! 

Har, som mange andre, forsøgt mange gange, men nu skal det altså være!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

bedste råd er:

køb aldrig ind på tom mave.

tænk på at tage ekstra salat fremfor pasta-ris-kartofler til aftensmaden.

mellemmåltider af frugt og kiks, eller igen salat.

Spinat er godt da der er mange fibre i i forhold til vægten af dem.

sæt familien ned og aftal hvornår der er gufdage med slik eller andet usundt. Det hjælper på lysten at man har en bestemt dag eller to at se frem til fremfor at benægte kroppen den lyst den tror den ikke kan leve uden.

et par råd fra mig der droppede Madlog.dk da jeg ikke følte jeg havde tiden til at veje al min mad hver eneste måltid.

Anmeld

24. april 2011

twinboys

Ønsker dig held og lykke...

Majbritt

Anmeld

24. april 2011

Frøken J.

Held og lykke og god fornøjelse! Madlog er fantastisk. Jeg tabte 25 kilo. Og jeg synes ikke det er besværligt at veje, for du lærer jo hurtigt standardmål. Du vejer måske din yndlingsrugbrødsskive en eller to gange, men så ved du godt fremover at den vejer ca. 50 gram fx - at den måske en gang vejer 52 gram giver ikke den store kaloriemæssige forskel. Og selvom mange er i mod at bruge standardmålene derinde fx "1 mellemstor tomat", så kan man godt bruge dem ved de kalorielette varer, fx grøntsager.

Yderligere synes jeg ikke det er svært, for hvis vi antager du skal smøre en rugbrød, er det jo bare at smøre den, IMENS tallerknen står på vægten, så kan du følge med under vejs uden det tager ekstra tid. Bare for at sige, at det ikke behøver at være hverken besværligt eller træls, og det er 100% dét værd. Ikke mindst fordi du får en meget større forståelse for madvarers sammensætning

HELD OG LYKKE! Du skal nok klare den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.