mavebillede 37+0 + andet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

smokin

det er skisme en smuk mave du har.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

twiggi

Zette skriver:

det er skisme en smuk mave du har.... 

tak, hvor er du sød

Anmeld

26. april 2011

smokin

NinaSophia skriver:

tak, hvor er du sød

Jeg siger det ikke til særlig mange herinde.... men din er virkelig flot. Har du fået taget prof. billeder af den imens du var gravid? Ellers synes jeg absolut du skulle få det gjort.

Anmeld

26. april 2011

morethanperfect

NinaSophia skriver:

juhuuuuuu!!
så er jeg 37+0 idag og det er så dejligt at jeg snart har hende i mine arme. glæder mig så meget til at se hende, mærke hende, kysse hende og bare give hende al min kærlighed..  

Var ude og besøge min mor idag, hun kælede maven og sagde til lillepigen; Så må du gerne snart komme ud til momse, kan snart ikke vente mere lille skat.

Alt er klart, alt er vasket og strøget, vedlægger lidt billeder så i kan se det færdige resultat. - total prinsesse, men elsker det   
og så har vi fået familie-vuggen hjem, den er over 25 år gammel og jeg har også ligget i den, ligsom resten af alle børnene i min familie. Der er navne-sløjfe bag på.. den er så fin

Manden har påskeferie fra i onsdags til tirsdag og vi har bare hygget os og haft kærestetid ligsiden han kom hjem i tirsdags..
så dejligt.

- Håber i nyder påsken..

Waaauw hvor er du blevet stor og fin altså ! .. Den er da også sunket  Er den ik ? Tror ikke der går særlig længe nu <3 Fiint værelse , og ihh hvor jeg glæder mig til at se din smukke pige  

Anmeld

26. april 2011

twiggi

Zette skriver:

Jeg siger det ikke til særlig mange herinde.... men din er virkelig flot. Har du fået taget prof. billeder af den imens du var gravid? Ellers synes jeg absolut du skulle få det gjort.

nej jeg har ikke fået tag prof billeder, men det kunne være jeg skulle gøre det i næste uge.. så er jeg jo i 38+ så er det måske ved at være sidste udkald..

Anmeld

26. april 2011

smokin

NinaSophia skriver:

nej jeg har ikke fået tag prof billeder, men det kunne være jeg skulle gøre det i næste uge.. så er jeg jo i 38+ så er det måske ved at være sidste udkald..

Ja for pokker - afsted!!!

Anmeld

26. april 2011

twiggi

morethanperfect skriver:

Waaauw hvor er du blevet stor og fin altså ! .. Den er da også sunket  Er den ik ? Tror ikke der går særlig længe nu <3 Fiint værelse , og ihh hvor jeg glæder mig til at se din smukke pige  

er den sunket  ?
tak søde.
glæder mig så meget til at møde vores lille pige

Anmeld

26. april 2011

twiggi

Zette skriver:

Ja for pokker - afsted!!!

vil bestille tid idag

Anmeld

26. april 2011

smokin

glæder mig allerede til at se det!

Anmeld

26. april 2011

twiggi

Zette skriver:

glæder mig allerede til at se det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.