Få min sexlyst til at gå væk...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2014

EAF

SussieThyssen skriver:

Ved du hvad..jeg sidder her og bliver eddersplintrende gal i hovedet på din kæreste..for at sige det rent ud..så trænger han til en gammeldags endefuld..og ved du hvorfor??
Fordi han ødelægger DIT...ja DIT sexliv.
Det er sq ikke dig der har et problem, men ham..så enkelt er det.
Set med mine øjne, så synes jeg, at du skal skrotte ham og finde en anden, for du vil aldrig få et sundt forhold til ham og sex imellem jer mere.

Jamen hvad er det da for noget???

Der er intet i vejen med dig, men med ham..han er så smækfuld af komplekser og mindreværd..og selvfølgelig har han ikke været sammen med alle de kvinder, det er kun noget han finder på fordi han føler han ikke kan leve op til dit behov....så den historie skal du bestemt ikke hoppe på.

Stakkels lille dig.
Det er rigtigt at mennesker har forskelligt behov for sex, men når det er nyt og hedt, så oplever de fleste netop det med, at man hopper på hinanden flere gange om dagen
Det tror jeg adskillige kvinder vil skrive under på herinde.

Men nu er mænd jo ikke helt ligesom han-kaniner..de fleste har behov for at "tanke" lidt op engang imellem, hvor imod vi kvinder kan hele tiden...hvis vi har lyst LOL
Du er meget ung, og har så lige opdaget sexlivets glæder, og det er da kun så naturligt, at du har ovenud lyst til at være sammen med den mand, der har introduceret dig i den del af livets glæder, men han skal ikke ødelægge det for dig....basta!!!
Og han skal ikke ødelægge din glæde ved sex.

Som jeg ser det, så må du enten sætte dig ned og tale tingene igennem med ham og finde en løsning på jeres problem...for det er også hans problem eller også tror jeg...og det er, efter min opfattelse den bedste løsning, det nok bedre, at I går hver til sit, for jeres forhold står vist ikke til at redde.
Og leve i et forhold hvor den ene skal gå med akupunktur-stikkere i sig bare for at tilfredsstille hans behov...nej helt ærligt..det er da helt hen i vejret.
Det sidste ryster mig virkeligt.

Du er kun 18 år og har livet foran dig..og du skal nok finde en anden, der i rigeligt mål har det som du, når man elsker hinanden.
Held og lykke med det hele..og brug dog hovedet søde ven...det er det du har det til

Well hendes kæreste er 35 - jeg tænker han har haft rigelig af mulighed for at have været sammen med mange i hans liv allerede. Det ville da være utopi at tro andet  og så fik han tilmed en jomfru. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2014

Chellie

Anonym skriver:

Jeg har haft en meget stor lyst til sex i al den tid jeg har været sammen med min kæreste, jeg tændte utroligt hurtigt på ham, faktisk skulle der ikke andet end et blik til fra ham... hvilket gjorde han ikke kunne følge med i mit tempo...  det endte med at han fik mig til at have det dårliger og dårliger med mig selv og min lyst...  så derfor bad jeg min moster (som er arkupunkttør) om at give mig nogle nåle for at mindske min lyst.  så jeg kunne følge ham og ikke omvendt...

Nålene har virket, og nu kører det i et mere "normalt" tempo. Men alligevel skal jeg hører for det hele tiden at min lyst er/var for stor...

Nu skete der så det at vi skulle til påskefrokost hos hans forældre, og hans mor spørger hvad de nåle jeg har i ørerne er til for... og da jeg er utroligt dårlig til at lyve, fortæller jeg hende det som det er, at de er til at dæmpe min sexlyst lidt, så jeg kan slappe lidt af som andre mennesker... (altså mener jeg ikke jeg rammer kæresten...) dog svarer han...

"Du har altså også en meget stor lyst, og jeg har været sammen  med andre på 18 som ikke har så stort behov..."  

Jeg har haft/har et problem med at man snakker om ekskærester, da jeg desværre misunder ham meget at han har væet sammen med mange andre, og jeg var jomfru da jeg mødte ham...  (misundelse er en grim ting, men jeg kan ikke komme af med den)

Så da han siger det på den måde... at han har været sammen med andre på 18... som ikke er som mig... gør det bare så ondt helt ind i hjertet... og jeg var lige ved at tude foran hans forældre...  jeg troede i øvrigt kun han havde været sammen med en anden ud over mig der var 17/18 ... men nu har han pludselig været sammen med 3-4 stykker... da jeg spurgte ham senere hvor mange på min alder han har været sammen med... han er ca. 35...

Hvis det stadigvæk er et problem for ham at jeg har en sexlyst... så vil jeg SLET ikke have en... nu må det være hans tur til at vise mig at han vil have mig... og ikke omvendt...  Så hvordan kan jeg få lysten væk... så den ikke styrre mig... nok er den dæmet, men den er jo ikke væk...

Den eneste måde jeg kan fjerne den på, er ved at tænke at han også har stukket pi**en ind i 10-20 stykker andre end mig...  men når jeg tænker det kan det næsten ødelægge mig forhold til ham... 

Så hvordan fjerner jeg lysten uden at skulle tænke sådan... som det er lige nu væmmes jeg bare ved ham, når jeg tænker det... Hvilket ærger mig da jeg jo ellers ELSKER ham helt ubeskriveligt højt... desværre... nu ville jeg næsten ønske det ikke var sådan... når nu det er så forkert at have lyst til ham, og at det at lysten er dæmet åbenbart ikke er nok, til at jeg ikke skal hører om andre han har været sammen meds lyst og behov...

Altså, han er jo heller ikke særlig flink, at drage sammenligning mellem dig og andre. At han har en fortid, kan du ikke komme uden om, og især ikke, hvis du vælger en mand, som er så meget ældre end dig selv. Men kommentarer som antyder, at han har været sammen med andre, der var "bedre" end dig, på ét eller andet plan, det er faktisk ikke ok, og det kan du godt tillade dig at sige fra over for. Hvis han synes, de var så fantastiske, så kan han jo bare daffe tilbage til dem (tip - det gør han ikke. Der er en grund til, at han ikke er sammen med dem mere!).

Bortset fra det, så er det lige så meget hans manglende lyst, der kommer imellem jer, som det er din lyst. Og nogen gange er det altså bare et mismatch. Surt, ja, meget. Men kærlighed alene er bare ikke altid nok til at skabe et godt forhold - man skal også passe sammen på andre områder, for at forholdet kan blive en succes, og man skal være i stand til at arbejde sig igennem problemerne sammen, istedet for at smide skyld efter hinanden.

Og tro mig - det er altså heller ikke fedt at være den, der mangler lysten. Så du må aldrig lade ham tage den fra dig. Det bliver du virkelig ked af senere. 

Hav i baghovedet, at det er ok, hvis forholdet går i vasken. Ja, det vil selvfølgelig gøre ondt, men det gør faktisk endnu værre at kæmpe for et forhold, som olle er godt. Så, pas på dig selv og dit selvværd. Brug aldrig som trussel, at "du går fra ham, medmindre..", men vid med dig selv, at dette kun er ét forhold. Du er stadig så ung, at du nok skal nå at få mange flere med tiden Men der er kun én dig. Så pas på dig!

Anmeld

17. september 2014

Lilotte87

Nej nej NEJ, det er squ da helt galt det her! En 18årig der får akupunktur for at mindske sin sexlyst, så 35årig kan følge med!? 

Søde ven, din kæreste ødelægger din selvtillid og dit syn på sex og det skal stoppe! Det kan forfølge dig resten af dine dage. 

Med hans alder burde han vide hvilket ansvar han har! Han kan ikke følge med - fair nok, men det er altså ikke dig der er noget galt med og jeg er stensikker på at mange af dine jævnaldrende ville kunne 

Anmeld

17. september 2014

Newsence

Min mand er 10 år ældre end mig. Derudover har jeg en kæmpe sexlyst men min mand kunne aldrig finde på at behandle mig som din kæreste behandler dig... Han kører dig psykisk ned og du lader ham gøre det... Når du vælger at være sammen med en på 35 har du valgt at være sammen med en der har en fortid og en hvis sex lyst ikke er den samme som din... 

HAN har også taget et valg.. Han har valgt at være sammen med en på 18 og som var jomfru derfor burde han vide at sex lysten er større... Husk han sikkert også var yngre den gang og ha måske kunne han følge med...

han han føler han ikke kan følge med og ja sikkert har det gået ud over han selvværd og så forsøger han at ophøje sig selv ved at nedgøre dig og du er ung så du hopper i med begge ben og han VED det...

så så få de ting ud af ørerne for du er normal og ung og skal sgu nyde din sexsualitet og så sæt ham ned og sig : jeg er 18 du er 35 vores lyster er forskellige men vi må finde et kompromis men jeg bruger ikke hverken medicin eller andet for at ændre hvem jeg er og de bemærkninger om at jeg er forkert de skal stoppe for der er intet galt med mig... 

Du elsker sker ham men elsker han dig?? Når han vil lave om på dig og styre dine normale lyster??? Og nedgøre dig fordi han har et problem...

søde de der findes fyre derude der vil elske at du har så meget lyst, der findes fyre der vil elske dig for den du er og behandle dig med respekt og respektere dig... Han kører dig med og du er begyndt selv at tro på det.... Det går KUN ned af bakke herfra... Ja du elsker ham men du elsker en der behandler dig som lort... 

Mit it råd er at du skal ud af det forhold og nyde din ungdom... Ja det bliver hård, ja du vil fortryde og have lyst til at ringe til ham men efter en rum tid vil det hele være bedre og du vil kigge tilbage og være lettet over du slap ud af et SÅ usundt forhold i tide... Tro mig i tide er ordret her for det er ved at ende galt... 

Min mand kan som sagt ikke følge med men han elsker jeg har så meget lyst... Og han siger altid at han ville ønske han kunne følge med... Aldrig har jeg hørt at jeg var forkert... Og jeg har en unormal stor lyst...

Og lige en ting.. Stop med at blive såret over en eks. Der er en grund til de er en eks.. Det vigtige er at en fyr er sammen med dig nu så fortiden er jo fortiden.. Fokuser på nutiden og fremtiden for hvis du er jalou på fortiden så får du måske ikke en fremtid i forholdet for det magter mænd sgu ikke.... MEN vær såret over at din kæreste du har nu bruger sine eks'er som våben mod dig for det er ikke ok især fordi han ved at det rammer dig og gør ondt... Hvorfor tror du ellers han gør det ??? Fordi han vil styre dig og det gør man ved at nedgøre en der ikke siger fra og det er den du er i det her forhold... 

Anmeld

17. september 2014

-Sigrid-

Puha jeg syntes han lyder langt ude, som 18årig skal du have lyst til sex, en masse af det! Lige da jeg fandt sammen med min mand var jeg 16, og vi havde sex 10-20 gange om dagen, hver dag! Og det er ikke unormalt at have stor sexlyst, en 'gammel' mand på 35 burde fortælle dig at HAN ikke kunne følge med, men understrege at det var pga ham og ikke dig. Derudover så kan du forhåbentlig stilles tilfreds med andet end hans mandomsudstyr 

Anmeld

17. september 2014

MorTilSnartFire <3

Brug noget legetøj alene og brug din overskydende lyst på ham. Det er mit råd  

Derudover vil jeg, som de fleste andre sige, at han er en klaphat, at han ødelægger dit selvværd. Gud hvor er det da SÅ normalt, at have lyst som 18 årig og som "fornylig aktiv" 

han er "gammel" og kan ikke følge med pga. Alderen!! Ikke pga. Din sexlyst.. Han er bare for "mand" til at

indrømme det... (Mand er i "", grundet, at i mine øjne, er han langt fra en mand! 

Held og lykke. 

Anmeld

19. oktober 2014

ironeagle

frøken annonym. jeg er 35 og har det ligesom dig. men modsat er min kæreste. ingen lyst. hjælper det der akkupantur på dig til at fjerne sexlysten. jeg vil nemlig også gerne fjerne min, for jeg udstiller min kæreste hele tiden, fordi jeg er frustreret. jeg føler min sex lyst ødelægger mit humør. og finde en anden kæreste kan jeg glemme alt om. ingen vil have en der er langt nede i humøret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.