Anonym skriver:
Jeg har haft en meget stor lyst til sex i al den tid jeg har været sammen med min kæreste, jeg tændte utroligt hurtigt på ham, faktisk skulle der ikke andet end et blik til fra ham... hvilket gjorde han ikke kunne følge med i mit tempo...
det endte med at han fik mig til at have det dårliger og dårliger med mig selv og min lyst...
så derfor bad jeg min moster (som er arkupunkttør) om at give mig nogle nåle for at mindske min lyst.
så jeg kunne følge ham og ikke omvendt...
Nålene har virket, og nu kører det i et mere "normalt" tempo. Men alligevel skal jeg hører for det hele tiden at min lyst er/var for stor...
Nu skete der så det at vi skulle til påskefrokost hos hans forældre, og hans mor spørger hvad de nåle jeg har i ørerne er til for... og da jeg er utroligt dårlig til at lyve, fortæller jeg hende det som det er, at de er til at dæmpe min sexlyst lidt, så jeg kan slappe lidt af som andre mennesker... (altså mener jeg ikke jeg rammer kæresten...) dog svarer han...
"Du har altså også en meget stor lyst, og jeg har været sammen med andre på 18 som ikke har så stort behov..."
Jeg har haft/har et problem med at man snakker om ekskærester, da jeg desværre misunder ham meget at han har væet sammen med mange andre, og jeg var jomfru da jeg mødte ham...
(misundelse er en grim ting, men jeg kan ikke komme af med den)
Så da han siger det på den måde... at han har været sammen med andre på 18... som ikke er som mig... gør det bare så ondt helt ind i hjertet... og jeg var lige ved at tude foran hans forældre...
jeg troede i øvrigt kun han havde været sammen med en anden ud over mig der var 17/18 ... men nu har han pludselig været sammen med 3-4 stykker... da jeg spurgte ham senere hvor mange på min alder han har været sammen med... han er ca. 35... 
Hvis det stadigvæk er et problem for ham at jeg har en sexlyst... så vil jeg SLET ikke have en... nu må det være hans tur til at vise mig at han vil have mig... og ikke omvendt...
Så hvordan kan jeg få lysten væk... så den ikke styrre mig... nok er den dæmet, men den er jo ikke væk...
Den eneste måde jeg kan fjerne den på, er ved at tænke at han også har stukket pi**en ind i 10-20 stykker andre end mig...
men når jeg tænker det kan det næsten ødelægge mig forhold til ham...
Så hvordan fjerner jeg lysten uden at skulle tænke sådan... som det er lige nu væmmes jeg bare ved ham, når jeg tænker det... Hvilket ærger mig da jeg jo ellers ELSKER ham helt ubeskriveligt højt... desværre... nu ville jeg næsten ønske det ikke var sådan... når nu det er så forkert at have lyst til ham, og at det at lysten er dæmet åbenbart ikke er nok, til at jeg ikke skal hører om andre han har været sammen meds lyst og behov... 
Altså, han er jo heller ikke særlig flink, at drage sammenligning mellem dig og andre. At han har en fortid, kan du ikke komme uden om, og især ikke, hvis du vælger en mand, som er så meget ældre end dig selv. Men kommentarer som antyder, at han har været sammen med andre, der var "bedre" end dig, på ét eller andet plan, det er faktisk ikke ok, og det kan du godt tillade dig at sige fra over for. Hvis han synes, de var så fantastiske, så kan han jo bare daffe tilbage til dem (tip - det gør han ikke. Der er en grund til, at han ikke er sammen med dem mere!).
Bortset fra det, så er det lige så meget hans manglende lyst, der kommer imellem jer, som det er din lyst. Og nogen gange er det altså bare et mismatch. Surt, ja, meget. Men kærlighed alene er bare ikke altid nok til at skabe et godt forhold - man skal også passe sammen på andre områder, for at forholdet kan blive en succes, og man skal være i stand til at arbejde sig igennem problemerne sammen, istedet for at smide skyld efter hinanden.
Og tro mig - det er altså heller ikke fedt at være den, der mangler lysten. Så du må aldrig lade ham tage den fra dig. Det bliver du virkelig ked af senere. 
Hav i baghovedet, at det er ok, hvis forholdet går i vasken. Ja, det vil selvfølgelig gøre ondt, men det gør faktisk endnu værre at kæmpe for et forhold, som olle er godt. Så, pas på dig selv og dit selvværd. Brug aldrig som trussel, at "du går fra ham, medmindre..", men vid med dig selv, at dette kun er ét forhold. Du er stadig så ung, at du nok skal nå at få mange flere med tiden
Men der er kun én dig. Så pas på dig!