Kæmpe skuffelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Årrrhhhh.............sikke en skuffelse. Sender trøsteknus..........

Meget! Og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

olivia1009

Kan godt forstå du blev skuffet og ked af det.

Det ville jeg også..

Hvis man så prøver at vende den lidt..: øv øv billetterne blev væk. Nå, godt at blive mindet om at vi bare er mennesker. Og skuffelse og kedafdethed..tja godt at mærke at vi lever. Jeg er super dårlig til at håndtere mange følelser også at blive skuffet! MEN sådan skal mine børn ikke være for det kan være vildt hæmmende. Håber jeg får lært dem at alle følelser er helt ok og en del af dem.

Så op med humøret

Hej fra Tanja

Anmeld

24. april 2011

TbCp

olivia1009 skriver:

Kan godt forstå du blev skuffet og ked af det.

Det ville jeg også..

Hvis man så prøver at vende den lidt..: øv øv billetterne blev væk. Nå, godt at blive mindet om at vi bare er mennesker. Og skuffelse og kedafdethed..tja godt at mærke at vi lever. Jeg er super dårlig til at håndtere mange følelser også at blive skuffet! MEN sådan skal mine børn ikke være for det kan være vildt hæmmende. Håber jeg får lært dem at alle følelser er helt ok og en del af dem.

Så op med humøret

Hej fra Tanja

Det er faktisk lidt hæmmende... for vi kunne jo godt have fået en god aften alligevel, men jeg kunne bare slet ikke komme i humøret efterfølgende...

Anmeld

24. april 2011

Rosa

ÆV!!! Den slags kan jeg slet ikke håndtere  Jeg bliver også bare MEGAskuffet og hverken kan eller vil tage mig sammen og blive "god igen". Og følelsen med at skuffe sine forældre kender jeg absolut også alt for godt... Det er faktisk det værste, for de glæder sig jo ligeså meget som man selv gør over at man skal afsted og have det sjovt på "deres regning"... Og så er det så pinligt at det er fordi man selv er et rodehoved, jeg ved ikke hvor mange lækre ting jeg gennem årene er kommet til at smide væk som min søde mor har købt til mig 

Anmeld

24. april 2011

TbCp

Rosa skriver:

ÆV!!! Den slags kan jeg slet ikke håndtere  Jeg bliver også bare MEGAskuffet og hverken kan eller vil tage mig sammen og blive "god igen". Og følelsen med at skuffe sine forældre kender jeg absolut også alt for godt... Det er faktisk det værste, for de glæder sig jo ligeså meget som man selv gør over at man skal afsted og have det sjovt på "deres regning"... Og så er det så pinligt at det er fordi man selv er et rodehoved, jeg ved ikke hvor mange lækre ting jeg gennem årene er kommet til at smide væk som min søde mor har købt til mig 

Det er lige præcis det med mine forældre der bare er det værste

Anmeld

24. april 2011

olivia1009

Kender det godt..

Så skal man lige have sundet sig. Og det er skisme bare ok. Og i gjorde jo det helt rigtige..sofahygge,med alt hvad det indebærere. Den bedste "medicin". Dagen efter var du garanteret ok igen..?

Anmeld

24. april 2011

TbCp

olivia1009 skriver:

Kender det godt..

Så skal man lige have sundet sig. Og det er skisme bare ok. Og i gjorde jo det helt rigtige..sofahygge,med alt hvad det indebærere. Den bedste "medicin". Dagen efter var du garanteret ok igen..?

Ja ja   idag har alt været godt igen

Anmeld

24. april 2011

olivia1009

25. april 2011

lion

Total øv.

Jeg håber I havde en ok aften alligevel.

Nej det er ikke sjovt når det var en gave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.