Min tur!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.803 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. april 2011

Kay

ja sååå blev det endelig min tur... til det jeg har drømt om siden jeg var en lille pige.... drømmen har ændret sig en del siden da... men bliver stadig uforglæmmelig... det var frieriet da i alt fald...

vi skal giftes!!!

han friede på en smuk strand, på filipinerne... i måneskind... lige i vandkandten... så han blev helt våd... det var så smukt og slt ikke forventet... da det var dagen før vores "kæreste dag"...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Mor til Mike

Kay skriver:

ja sååå blev det endelig min tur... til det jeg har drømt om siden jeg var en lille pige.... drømmen har ændret sig en del siden da... men bliver stadig uforglæmmelig... det var frieriet da i alt fald...

vi skal giftes!!!

han friede på en smuk strand, på filipinerne... i måneskind... lige i vandkandten... så han blev helt våd... det var så smukt og slt ikke forventet... da det var dagen før vores "kæreste dag"...

Oh hvor er du heldig! tillykke med det, hvor lyder det romantisk!!! Ønsker jer alt lykke fremover - håber du får dit drømmebryllup, nu hvor du får din prins 

Anmeld

24. april 2011

K&S

TILLYKKEEEEEEEEEEEE

Anmeld

24. april 2011

Kay

mange tak

Anmeld

24. april 2011

Lou87

STORT TILLYKKE!
Og ja det er bare en hver piges drøm!

Anmeld

24. april 2011

Kay

Lou87 skriver:

STORT TILLYKKE!
Og ja det er bare en hver piges drøm!

ja... det er det... dengang var drømmen prinsesse og kirke og alt det... men det er den langt fra længere... men drømmen er stadig smuk... og nu skal den gennemleves... ved dog ik endnu hvornår...

Anmeld

24. april 2011

Fru Nielsen

Fantastisk.... Stort tillykke med det!

Anmeld

24. april 2011

Københavnermor

Rigtig mange gange tillykke!! Hvor er det bare stort!!! 

Anmeld

24. april 2011

Rosa

WUUHUUUUUUU tillykkeeeee!!! 

Anmeld

24. april 2011

twinboys

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee stort tillykke...

Dejlig romantisk...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.