16 (små) æbleskiver..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. oktober 2008

Stumpen

Min mor ringede her i dag, at næste gang hn skulle have Mathilde med i sommerhus, så vil hun have kostpenge med.. Min søster lavede æbleskiver og den bette fortærede ikk emindre end 16!! Hende der ellers har en periode, hvor man skulle tro hun var gået i sultestrejke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2008

Munder

Hold da helt ferie.....Det var da vildt. Bare lille Mathilde ikke får mavepine.

Hvordan går det med at undvære hende?

Held og lykke med opgaven
Dorte

Anmeld

29. oktober 2008

Stumpen

Det er bare rigtig svært at undvære hende, men nu er jeg gåt i gang med opgaven, så det hjælper lidt på det.. For den kommer til at hive tænder ud, så hvad det angår er jeg rigtig glad for at hun er ude af huset, så jeg kan skrive lige nøjagtig når jeg vil..

Anmeld

30. oktober 2008

st

Dejligt med en pige der har en sund appetit. Man da godt forstå hun skovlede æbleskiver ind, dem kan man da kun elske.

Hvordan går det med opgaven?

st

Anmeld

30. oktober 2008

Stumpen

Jeg er færdig, men skal lige have slettet 2000 ord, som den overskrider. Jeg er slet ikke i nærheden af at være tilfreds, det var bare ikke emner for mig vi kunne vælge imellem, men det er der jo ikke noget at gøre ved..
Nu må vi se hvad de siger til den, men forventer ikke de høje karakter, men kan godt mærke på mig selv at jeg havde skruet forventningerne op til denne opgave -forventninger jeg vist skal have skruet ned igen..
Anja -der skal være sammen med sin datter igen imoren.. Jeg viil aldrig mere undvære hende en uge, det er dælme for lang tid.. Ved ikke om det bliver noget andet når hun bliver ældre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.